تمرین با نشاط تیم ملی ب در سالن فدراسیون والیبال

تیم ملی (ب) والیبال ایران صبح امروز تمرینات خود را زیر نظر مربی آرژانتینی خود در دو بخش بدنسازی و کار با توپ برگزار کرد.

تمرین با نشاط تیم ملی ب در سالن فدراسیون والیبالبه گزارش خبرنگار  توپ وتور گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان تیم ملی والیبال (ب) ایران که تمرینات خود را از دو هفته قبل در سالن والیبال فدراسیون آغاز کرده بود امروز تمرین با نشاطی را پشت سر گذاشت در این جلسه تمرینی همه 18 بازیکن دعوت شده حضور داشتند و در دو گروه به تمرین پرداختند هر گروه به طور نوبتی کار با توپ و تمرینات بدنسازی با وزنه را انجام دادند.
 
خوان سیچلو به همراه دستیاران ایرانی خود رهبری این تمرین را بر عهده داشت، ناصر شهنازی، محمد ترکاشوند و عزیم جزیده در هدایت تمرین تیم (ب) سیچلو را همراهی کردند این مربی آرژانتینی در فواصل کار با توپ بازیکنان نکات لازم را به شاگردانش گوشزد می کرد وظیفه آنالیز این تمرین نیز بر عهده علی تاج الدینی بود.
 
تیم ملی والیبال (ب) ایران تمرینات خود را از 8 اسفند آغاز کرده است و امروز دهمین جلسه این تمرین را پشت سر گذاشت تمرینات تیم ملی ب در نوبت صبح و بعداظهر برگزار می‌شود.
 
تیم ملی (الف) ایران که هدایت آن بر عهده رائول لوزانو آرژانتینی است از فروردین ماه 95 با حضور نفرات اصلی تمریناتش را آغاز خواهد کرد.
 
ملی پوشان والیبال ایران خود را برای حضور در مسابقات انتخابی 2016 ریو که به میزبانی ژاپن برگزار خواهد شد می‌کنند.
 
انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.