تبریز؛

آمادگی کامل پلیس راه آذربایجان شرقی درایام نوروز

رییس پلیس راه استان آذربایجان‌شرقی از آمادگی این مجموعه در کنار سایر دستگاه‌ها برای اجرای طرح نوروزی 95 خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز؛ سرهنگ ناموران در جلسه مدیریت بحران استان از آمادگی کامل پلیس راه استان برای اجرای طرح نوروزی 95 خبر داد و گفت: این طرح از 25 اسفند ماه سالجاری آغاز و تا 15 فرودین سال آتی ادامه خواهد داشت.

وی با اشاره به سخنی از مقام معظم رهبری (مدظله) مبنی بر اینکه حتی یک فوتی در تصادفات رانندگی، زیاد است، ابراز کرد: امیدواریم در سال‌جاری با بسیج تمامی نیروها و تجهیزات خودرویی خود بتوانیم شاهد کمترین تخلفات و حوادث راننندگی در استان باشیم.

به گفته وی تعداد فوتیهای ناشی از حوادث و سوانح رانندگی در طرح نوروزی سال گذشته نسبت به مدت مشابه سال قبل از آن، به تعداد هفت نفر افزایش داشت .

رییس پلیس راه استان از فعالیت 12 پاسگاه مصوب پلیس راه در این ایام خبر داد و اظهار کرد: بعد از اتمام اجرای طرح نوروزی سال گذشته، یک ایستگاه پلیس راه در محور جاده‌ای شهرستان اهر، یک ایستگاه در محور شهید کسایی تبریز و یک محور نیز در محور مواصلاتی حادثه خیز و خطرناک شبستر- تسوج آغاز به کار کرده است.

ناموران با اشاره به ظرفیت‌های تیم‌های گشت نیز ابراز کرد: از آغازین روز اجرای طرح نوروزی ، 150 تیم به صورت شبانه روزی آماده ارائه خدمات به مردم خواهند بود که از این تعداد، 120 تیم به صورت گشت خودرویی خواهد بود.

وی خطاب به اعضای جلسه مدیریت بحران پیشنهاد کرد که تعداد زیادی از آمبولانس ها در محورهای مواصلاتی، به صورت چراغ روشن مستقر شوند تا مسافران با خیال آسوده ای سفر کنند.

وی همچنین بر لزوم ایجاد ایستگاه های بین راهی برای کاهش تصادفات و سوانح رانندگی تاکید کرد.


انتهای پیام/ش

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار