سفیر رژیم صهیونیستی خواهان محکومیت آزمایشات موشکی ایران از سوی سازمان ملل شد

سفیر رژیم‌صهیونیستی درخصوص آزمایشات موشکی اخیر ایران به شورای امنیت سازمان ملل نامه نوشت.

 به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از تایمزآو اسرائیل، «دنی دانُن،» سفیر رژیم صهیونیستی در سازمان ملل متحد در نامه‌ای به شورای امنیت نوشت: آزمایش موشکی اخیر ایران «نقض آشکار» قطعنامه سازمان ملل است. این قطعنامه از توافق هسته‌ای تهران در سال گذشته میلادی حمایت می‌کرد.

دنی دانن از شورای امنیت خواست این اقدام ایران را به شدت محکوم کند. 

وی آزمایشات اخیر ایرن را نقض «برنامه جامع اقدام مشترک» توافق هسته‌ای تهران و قطعنامه شماره 2231 شورای امنیت می‌داند. این قطعنامه ایران را از شلیک هرگونه موشکی که قادر به حمل کلاهک هسته‌ای باشد، منع می‌کند.

سفیر این رژیم همچنین به جمله ای که بر موشک نوشته شده بود اشاره و بر آن تأ‌کید کرد. روی موشک‌ها به زبان عبری نوشته شده بود: «اسرائیل باید از روی زمین محو شود.» وی همچنین بر این موضوع که یکی از اعضای ارشد سپاه پاسداران انقلاب اسلامی هشدار داده بود که این موشک‌ها می‌توانند به هر نقطه‌ای در سرزمین‌های اشغالی برسند، تأکید کرد.

ایران چهارشنبه دو موشک بالستیک دور برد را شلیک کرد. سه‌شنبه نیز آزمایشات مشابه انجام شد. به نظر می‌رسد این موشک‌ها قابلیت رسیدن به سرزمین‌های اشغالی را دارند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۵۴ ۲۲ اسفند ۱۳۹۴
موشک جواب موشک
اسرائیل غده سرطانی باید از روی زمین محو شود
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۴۴ ۲۲ اسفند ۱۳۹۴
اول بایدجنایات شمارامحکوم کنه اگه اینکارراکردبعدبایدبیاداگه ماخواستیم جنایت کنیم مارامحکوم کنه ماجنایت نکردیم مافقط جلوی جنایت شماموشک پرتاب میکنیم که ای سگهای هارشده اگه پاازگلیم پوسیده تان درازترکنیدقلم پاسهل پدرجدتان که خرموسام تان راباشددرمیاریم حالاهی پارس کنید
آخرین اخبار