مهم ترین اخبار اقتصادی بیست و سوم بهمن ماه؛

داستان میوه های قاچاق تا کی ادامه دارد/ تحقق اقتصاد مقاومتی در صنعت نفت/ توان داخلی را جدی بگیرید

انتقال میوه های قاچاق به سردخانه های شهرستان ها و تحقق اقتصاد مقاوتی در صنعت نفت و ..... از مهم ترین عناوین اقتصادی امروز.

به گزارش خبرنگار اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان؛ مهم ترین عناوین اقتصادی امروز به شرح زیر است:

مجری طرح توسعه فاز 19پارس جنوبی از اختصاص بیش از 4 میلیارد دلار برای توسعه این طرح خبر داد و گفت: یک میلیارد فوت مکعب معادل تقریبی 28 میلیون متر مکعب گاز تا خرداد 95 شیرین سازی شود.

هیچ فروشنده ای از سود خود نمی گذرد و کسی در این بین متضرر نمی شود و قیمت های کاذبی که روی کالاها درج شده دست فروشندگان را باز گذاشته است.

معاون سازمان حفظ نباتات گفت: در واقع با توجه فراوانی و وفور میوه های رنگارنگ در بازار نیازی به این امر نیست، اما ممکن است که این امر مجدد از سوی قاچاقچیان صورت گیرد.

بهاي نفت برنت سبك درياي شمال در بورس لندن به 40.05 دلار در هر بشكه رسید.

یک کارشناس اقتصادی گفت: فراهم نبودن بسر مناسب برای تولید داخلی امکان رقابت آن را با مشابه خارجی فراهم می کند.

عضو کمیسیون انرژی مجلس گفت: اگرچه وضعیت فعلی با منویات مقام معظم رهبری فاصله دارد، اما حوزه انرژی نسبت به سایر حوزه ها در اقتصاد مقاومتی موفق ترعمل کرده است.

معاون سازمان حفظ نباتات گفت: امسال در سطح دو میلیون هکتار مبارزه با سن غلات صورت می گیرد که نسبت به سال گذشته افزایش 10 تا 15 درصدی را نشان می دهد.

عضو هیئت مدیره انجمن سازندگان تجهیزات با اشاره به اینکه هنوز بسته حمایتی برای سازندگان داخلی اختصاص نیافته است گفت: بی برنامگی مسولان سبب شده که 23 تا 24 درصد توان داخلی عقب بیافتد.

قیمت انواع خودرو داخلی + جدول
قیمت انواع خودروهای داخلی در بازار امروز بیست و سوم اسفند 94 به شرح ذیل می باشد.



انتهای پیام/








اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار