افزایش 14 درصدی فعالیت امدادی ایران خودرو در نوروز

مدیر عامل ایساکو از افزایش 14 درصدی نمایندگی ایران خودرو در نوروز امسال خبر داد و گفت: فعالیت امداد نوروزی از 28 اسفند تا 14 فروردین ادامه دارد.

افزایش 14 درصدی نمایندگی ایران خودرو در نوروزبه گزارش خبرنگار اقتصادی باشگاه خبرنگاران سیدرضا حسینی مدیر عامل ایساکو در مراسم آغاز جشنواره خدمات نوروزی ایران خودرو در جمع خبرنگاران با اشاره به افزایش 14 درصدی نمایندگی ایران خودرو در ایام نوروز گفت: از این تعداد 70 درصد آنها به صورت تمام وقت در این ایام خدمت رسانی می کنند.

وی  با اشاره به آغاز فعالیت امداد نوروزی که از 28 اسفند تا 14 فروردین ادامه دارد خبر داد و عنوان کرد: بیش از 40 کارشناس و مدیر از دو ماه پیش کار خود را آغاز کرده و این در حالی است که سعی شده امسال با رویکرد نوآوری و خلاقیت به هموطنان خدمت رسانی کند.

حسینی در ادامه عنوان کرد: امیدواریم با برنامه ریزی های صورت گرفته کمترین دغدغه برای هموطنان داشته باشیم.

مدیر عامل ایساکو در از تامین و ارسال قطعات سبد طرح خبر داد و گفت: بر اساس وضعیت موجود خدمات مورد نیاز خودروهای گارانتی و وارنتی و پیش بینی میزان مراجعه به شبکه در ایام نوروز، نمایندگی، فروشگاهها و واحدهای امدادی از نظر قطعات و تجهیزات تامین شده اند.

به گفته حسینی 44 نماینده در مراکز استان ها و شهرهای پرتردد آمادگی پذیرش شبانه روزی خودروها را در طول طرح  دارند.

وی در ادامه از روش های نظامی که شامل روشهای محسوس (تیم های دفاتر منطقه ای، امداد خودرو، بازرسی ویژه و نامحسوس یا به صورت تلفنی و مراجعه حضوری در قالب مشتری) یاد کرد.

حسینی در ادامه از 519 نمایندگی مشارکت کننده در این طرح نوروزی خیر داد و اظهار کرد: 2140 اکیپ های امداد خودرو در این طرح نوروزی وجود دارد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار