با انصراف پيكان از فينال؛

بانك سرمايه قهرمان ليگ برتر واليبال شد

تيم پيكان تهران پس از فوت مربى خود از حضور در فينال ليگ برتر انصراف داد و تيم بانك سرمايه قهرمان شد.

بانك سرمايه قهرمان ليگ برتر واليبال شدبه گزارش خبرنگار توپ و تور گروه ورزش باشگاه خبرنگران جوان، بيست و نهمين دوره ليگ برتر واليبال مردان، گراميداشت ٢٠٠ شهيد واليباليست، پايان تلخى داشت.
در حالى كه دو تيم بانك سرمايه و پيكان تهران به فينال مسابقات ليگ برتر رسيده بودند، رضا ابراهيمى مربى تيم پيكان به دليل عارضه قلبى در گذشت تا پيكانى ها از حضور در ديدار نهايى انصراف دهند.
بر اين اساس فدراسيون واليبال ايران اطلاعيه اى ارائه داد و ضمن اعلام انصراف تيم پيكان، از قهرمانى بانك سرمايه خبر داد.
اطلاعیه مسابقه فینال لیگ برتر والیبال به شرح زير است:

ضمن عرض تسلیت به خانواده بزرگ والیبال به علت درگذشت رضا ابراهیمی مربی و بازیکن سابق تیم ملی و تیم والیبال پیکان بدین وسیله به اطلاع می رساند صبح امروز دوشنبه باشگاه فرهنگی ورزشی پیکان طی نامه ای انصراف خود را از حضور در فینال لیگ برتر که قرار بود ساعت 16 امروز در خانه والیبال تهران آغاز شود، اعلام کرد. لذا با توجه به نبود زمان کافی برای برگزاری مسابقات در بعد از تعطیلات سال نو و عدم امکان آماده نگه داشتن بازیکنان در شرایط مسابقه تا بعد از تعطیلات و همچنین آغاز اردو های فشرده تیم ملی از هشتم فروردین ماه جهت حضور در مسابقات انتخابی المپیک، بنا براین تیم بانک سرمایه به عنوان قهرمان و تیم پیکان به عنوان نایب قهرمان لیگ برتر والیبال ایران در سال 1394 معرفی می شود.
انتهاى پيام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار