بندرعباس؛

آغازطرح نوروزی نیروی انتظامی

طرح نوروزی نیروی انتظامی از امروز در هرمزگان آغاز شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بندرعباس، با آغاز این طرح ، مراسم رزمایش خودرویی نیروی انتظامی ، پلیس راهنمایی و رانندگی ،پلیس راه هرمزگان ، یگان امداد ، یگان ویژه ، کلانتری ها ، آمبولانس ها ، امداد و نجات جمعیت هلال احمر ، آتش نشانی ، گشت راهداری و امداد گاز رسانی در ستاد فرماندهی انتظامی هرمزگان در بندرعباس برگزار شد.
استاندار هرمزگان در این مراسم گفت : بخشهای امنیتی ، عملیاتی و خدماتی استان برای تعطیلات نوروزی و ارئه خدمات به مسافران آمادگی کامل دارند.
جاسم جادری افزود : امیدوار هستیم تا تعطیلات نوروزی با تلاش همه دستگاههای اجرایی و امنیتی در استان بدون هیچ حادثه ای انجام شود.
فرمانده انتظامی هرمزگان گفت: نیروی انتظامی ، پلیس راهور و پلیس راه در طرح نوروزی در آماده باش کامل هستند.
سردار عزیزالله ملکی افزود : نیروهای انتظامی و راهنمایی و رانندگی برای تامین امنیت بیشتر در تعطیلات نوروزی در همه محورهای مواصلاتی برون شهری و درون شهری ، مناطق مسکونی ، بوستانهای و مناطق گردشگری حضور دارند.
رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی هرمزگان هم گفت : در طرح نوروزی که تا 15 فروردین سال آینده ادامه دارد 200 تیم خودرویی و موتوری درون شهری و برون شهری ، 50 تیم نامحسوس و همیاران پلیس شرکت دارند.
سرهنگ سلیمی افزود : بر اساس مصوبه هیات وزیران و قانون اخذ جرایم قیمت جریمه40 تخلف حادثه ساز از 25 اسفند بین 20 تا 100 درصد افزایش پیدا می کند.
وی گفت : تردد موتور سیکلت در طرح نوروزی نیروی انتظامی در جاده های برون شهری ممنوع است.
رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی هرمزگان هم گفت : با رانندگانی که تخلفات حادثه ساز دارند و به حقوق دیگران احترام نگذارند برخورد قاطع می شود.

 انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.