آبادان؛

افزایش خطوط مبادله و توزیع امانات پستی با هدف افزایش کیفیت خدمات و جلب رضایت مشتریان

خطوط مبادله و توزیع امانات پستی در پست خوزستان افزایش یافت.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان؛رئیس اداره کل پست استان خوزستان گفت: اداره کل پست استان در راستای بهبود کیفیت و افزایش سرعت سیر مرسولات اقدام به افزایش خطوط مبادله درون استانی و توزیع امانات شهری از اول اسفندماه جاری در سطح استان کرده است.

مهران حموله افزود: دو خط مبادله درون استانی با واگذاری به بخش خصوصی و سه خط توزیع امانات شهری به خطوط مبادلات و توزیع این استان افزوده شد.

وی گفت: همزمان با افزودن سه خط توزیع امانات و رساندن خطوط توزیع به هفت خط، دو خط توزیع در شیفت عصر توزیع امانات به صورت روزانه مشغول به کار خواهند شد و این امر در تسریع توزیع امانات نقش مهمی دارد .

رئیس اداره کل پست استان خوزستان افزود: از دیگر اقدامات این اداره‌کل در راستای افزایش سرعت سیر و جلوگیری از رسوب مرسولات، اعزام کامیون‌های فوق‌العاده به مرکز مکانیزه شرکت پست به صورت روزانه است .

انتهای پیام/

برچسب ها: آبادان ، افزایش ، خطوط ، پست
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
هاشم سلیمانی
۱۰:۵۳ ۰۶ آذر ۱۴۰۰
آنچه که می گوید آنچه ما می‌بینیم مغایرت زیادیست وحس مسولیت وجود ندارد.. مامورتوزیع درمحل بدون آنکه اطلاعات درج شده رابخواند. اکتفاء بایک زنگ در.. ونه شماره درج شده بسته را برگشت می نماید.. ودرب منزل را به صدادر نمی‌آورد چندبار.. ورفع مسولیت می‌کند. وبسته اواره درپست بدون اطلاع رسانی به صاحب کالا