رشد 4 برابری میزان مصوبات صندوق نوآوری برای طرح‌های دانش‌بنیان

رئیس صندوق نوآوری و شکوفایی از رشد 4 برابری میزان مصوبات صندوق نوآوری و شکوفایی برای طرح‌های دانش‌بنیان در سال 94 نسبت به سال 93 خبر داد.

بهزاد سلطانی رئیس صندوق نوآوری و شکوفایی در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه فن‌آوری‌های نوین  گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان گفت: میزان مصوبات صندوق نوآوری و شکوفایی برای طرح‌های دانش‌بنیان در سال 94 نزدیک به 4 برابر سال 93 بوده است.

وی ادامه داد: انواع تسهیلاتی که تا‌کنون به شرکتهای دانش‌بنیان ارائه شده عبارت است از تسهیلات تولید صنعتی سرمایه در گردش، لیزینگ و ضمانت‌نامه.

سلطانی بیان کرد: هم‌چنین تعداد مصوبه‌های صندوق 852 مصوبه است این امر به این دلیل است که برخی‌ طرح‌ها بیش از یک مصوبه داشته‌اند و از بیش از یک فرصت استفاده کرده‌اند.

رئیس صندوق نوآوری و شکوفایی تصریح کرد: بیشترین مبلغ تسهیلات از نوع تولید صنعتی است و مجموع تسهیلات تولید صنعتی 2،523،633 میلیون ریال بوده است.

سلطانی خاطرنشان کرد: تسهیلات تولید صنعتی از نظر مبلغ تسهیلات در جایگاه اول قرار داشته و 2.50 درصد تسهیلات را به خود اختصاص داده است. این تسهیلات از نظر تعداد 12 درصد مصوبات را تشکیل می‌دهد و پس از قرض‌الحسنه و سرمایه در گردش در جایگاه سوم قرار دارد.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار