ملی پوشان با موج های آبی به امارات می روند

مربی تیم ملی شنا گفت: به دلیل کمبود بودجه فدراسیون ملی پوشان در قالب تیم موج های آبی در رقابت های کسب سهمیه دبی شرکت می کنند.

خشایار حضرتی در گفتگو با خبرنگار پایه و آبی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، گفت: نتایج و رکوردهای خوبی از لیگ امسال بدست آمد، چهره ها و تیم های جدیدی به جامعه شنا معرفی شد، رقابت ها بسیار نزدیک و جدال بر سر جایگاه دوم و سوم بود، سرانجام تیم موج های آبی در مجموع چهار مرحله لیگ توانست مقام قهرمانی را از آن خود کند.

وی اضافه کرد: قرار است تیم ما به عنوان تیم قهرمان لیگ برتر شنای کشور فروردین ماه در مسابقات شنای انتخابی المپیک در دبی شرکت کند. چند ملی پوش نیز در قالب تیم سرزمین موج های آبی به دبی می آیند تا بتوانند خود را محک بزنند و رکورد ورودی خود را به رکورد ورودی المپیک نزدیک کنند.

حضرتی تصریح کرد: در روزهای کمبود بودجه در فدراسیون شنا، موج های آبی به عنوان حامی مالی کار بزرگی انجام داده و تصمیم گرفت اعضای تیم ملی را نیز به همراه تیم موج های آبی به دوبی اعزام کند، هم چنین تیم ملی شنا در انتظار اردوی مجارستان است که به احتمال زیاد بعد از رقابت های دوبی برپا خواهد شد. 

سرمربی تیم ملی اظهار کرد: تبلیغات و پخش زنده در رسانه ها باعث می شود حامیان مالی برای ارائه تیم و حضور در لیگ دلگرم شوند زیرا آنان خواستار دیده شدن هستند.

شنا ورزشی نیست که پول زیادی در آن رد و بدل شود، حضور حامیان مالی باعث رونق لیگ می شود، امیدوارم در این زمینه همکاری بیشتری داشته باشند تا همین چند حامی مالی را نیز از دست ندهیم.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار