یزد؛

یزد میزبان اولین همایش سراسری دندان پزشکی وطب

اولین همایش سراسری دندانپزشکی و طب با حضور پزشکان عمومی و متخصصین دندانپزشکی کشور اردیبهشت‌ماه سال ۹۵ به میزبانی استان یزد برگزار می‌شود.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد؛ احمد حائریان دبیر علمی این همایش گفت: 100 مقاله به دبیرخانه همایش دندانپزشکی و طب ارسال شده که 32 مقاله از بین آنها به عنوان مقاله برتر انتخاب و ارائه خواهد شد.

وی دردهای کرانیوفشیال، علوم پایه و دندانپزشکی بالین، علوم سلولی مولکولی در دندانپزشکی، اختلالات تکاملی دهان و فک و صورت، کیست‌ها و تومورهای دهان و فک و صورت، بیماری‌های سیستمیک و دندانپزشکی بیمارستانی و تشخیص اولیه بیماری‌های سیستمیک بر اساس یافته‌های دهانی را از جمله محورهای اولین همایش دندانپزشکی و طب در استان یزد عنوان کرد.

حائریان در ادامه عبارت "دهان، آیینه سلامت" را شعار اولین همایش سراسری دندانپزشکی و طب عنوان کرد و افزود : مراقبت از سلامت دهان و دندان به معنای رعایت کامل بهداشت فردی است.

حائریان گفت: توجه بیشتر پزشکان عمومی و متخصصین دهان و دندان به نوع بیماری‌های مشترک دهان و بیماری‌های عمومی از جمله اهداف برگزاری اولین همایش سراسری دندانپزشکی و طب در استان یزد است.

انتهای پیام/ص
برچسب ها: یزد ، همایش ، طب ، پزشکی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.