کاهش دما در کشور

روز گذشته سامانه بارشی فعال وارد کشور شده و امروز قالب بارش ها را در نواحی غربی کشور خواهیم داشت.

به گزارش خبرنگار اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان؛ مرتضی ضرابی کارشناس سازمان هواشناسی در تشریح وضعیت هوای امروز گفت: از روز گذشته  یک سامانه بارشی فعال وارد کشور شده است و امروز قالب بارشها را در نواحی غربی کشور خواهیم داشت.

ضرابی توضیح داد: این سامانه بارشی در کشور گسترده و شدت پیدا خواهد کرد و بخشهای مرکزی و دامنه های جنوبی البرز و همین طور تهران را در بر خواهد گرفت. وی ادامه داد: این سامانه بارشی  شمال شرق و شرق کشور را نیز به تدریج در برخواهد گرفت.

ضرابی در پیش بینی وضعیت هوای روز چهارشنبه گفت:  از عصر روز چهار شنبه نفوذ هوای سرد را در استانهای ساحلی خزر به ویژه  بخشهای غربی ( گیلان، غرب مازندران) بارشها در این مناطق شدت خواهد یافت.

ضرابی توضیح داد: شدت بارشها عمدتا در استانهای لرستان، خوزستان، چهار محال بختیاری، کهکیلویه و بویر احمد پیش بینی می شود و از بعد ظهر بخشهای شمالی سمنان و شمال شرق سمنان و جنوب خراسان شمالی عمدتا نیمه شمالی خراسان رضوی شدت بارش بیشتری خواهد داشت.

این کارشناس هواشناسی تاید کرد: از امروز بعدظهر کاهش دما رخ خواهد داد و همچنین نفوذ هوای سرد به کشور انتظار می رود نیمه شمالی کشور کاهش دما محسوسی داشته باشیم.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار