شوخی و سرگرمی، آبروی دختر دانشجو را برد

با تلاش ماموران پلیس فتا سمنان ، عامل انتشار تصاویر خصوصی دانشجوی 20 ساله سمنانی در تلگرام، در كمتر از 24 ساعت دستگیر و به دادسرا معرفی شد.

به گزارش خبرنگار حوزه حوادث گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، رئیس پلیس فتای استان سمنان در تشریح این مطلب اظهار داشت: با دریافت پرونده ای با موضوع هتك حیثیت و انتشار تصاویر خصوصی در شبكه اجتماعی تلگرام به شكایت دانشجوی سمنانی، رسیدگی سریع به موضوع در دستور كار قرار گرفت.
 
سرهنگ "سید علی میراحمدی" افزود: بنابر اظهارات این خانم جوان، عكس پروفایل وی در تلگرام با نرم افزار فتوشاپ به صورت ماهرانه ای در كنار دو نفر دیگر قرار گرفته و در این شبكه اجتماعی منتشر شده است.
 
به گفته میراحمدی، تحقیقات كارشناسان پلیس فتا در همین راستا پیگیری و گروهی كه تصاویر شاكی در آن منتشر شده بود، شناسایی شد.
 
وی اضافه كرد: با توجه به حساسیت موضوع و احتمال انتشار این تصاویر در سایر شبكه های اجتماعی، اقدامات پلیس برای شناسایی متهم به سرعت ادامه یافت.  
 
میراحمدی تصریح كرد: علیرغم اینكه گروه تلگرامی مورد نظرحذف شده بود، متهم اصلی كه اولین مرحله عكس شاكی را بارگذاری كرده بود، شناسایی و با هماهنگی قاضی پرونده به اداره پلیس احضار شد.  
 
رئیس پلیس فتای استان سمنان افزود: متهم، هم دانشگاهی شاكی است كه در تحقیقات تكمیلی ضمن اعتراف به این عمل مجرمانه، انگیزه خود را شوخی با شاكی و سرگرمی در فضای مجازی عنوان كرد.  
 
سرهنگ میراحمدی، با بیان اینكه متهم برای رسیدگی و صدور حكم قضائی به همراه پرونده به دادسرا اعزام شد، به عموم كاربران به ویژه بانوان توصیه كرد: به هیچ وجه عکس های خصوصی خود را در فضای مجازی قرار ندهید، چرا که ممکن است افرادی فرصت طلب برای ضربه زدن یا انتقام گیری اقدام به انتشار و سوء استفاده از آن نمایند. 
 
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار