آذری :

داوران داخلی بیشتر به ضرر ذوب آهن سوت زدند تا خارجی ها!

مدیرعامل باشگاه ذوب آهن اصفهان گفت: در مقایسه داوران ایرانی در لیگ برتر با داوران خارجی در لیگ قهرمانان آسیا می توان دریافت که داخلی ها به ضرر ذوب آهن سوت زده اند نه خارجی ها!

سعید آذری در گفتگو با خبرنگار حوزه فوتبال و فوتسال گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، درباره دیدار تیمش مقابل بنیادکار ازبکستان اظهار کرد: دیدار سختی را مقابل این تیم داریم اما امیدوار هستیم با تمهیدات کادر فنی و تلاش بازیکنان بتوانیم از سد بنیادکار بگذریم و صدرنشین شویم.

وی افزود: بنیادکار تیمی تدافعی است و بیشتر گل های خود را روی ضد حمله به ثمر رسانده اما کادرفنی تیممان نیز با آنالیزی که روی این تیم انجام داده با نقاط ضعف و قوت ازبک ها آشنا شده و با تمریناتی که در روزهای گذشته انجام دادیم در تلاش هستیم تا بنیادکار را شکست دهیم.

آذری درباره حضور ناظر سعودی برای این دیدار بیان کرد : AFC ، داورها و ناظرهای دیدارهای لیگ قهرمانان آسیا را انتخاب می کند و نمی توانیم به آن اعتراضی داشته باشیم.

انتخاب ناظر سعودی هیچ تاثیری روی عملکرد تیممان ندارد و باید این نکته را اظهار کنم که داوران داخلی کشورمان بیشتر به ضرر تیم ما سوت زده اند تا خارجی ها.

مدیرعامل باشگاه ذوب آهن در پایان درباره اظهارات " الریاضیه " گفت: این منبع خبری، سابقه انتشار اخبار کذب را دارد و با این رفتارها نمی تواند کاری از پیش ببرد، پس از مصاحبه خیالی این روزنامه با عدنان العلی سرپرست باشگاه لخویا مبنی بر ساختگی بودن میزبانی ذوب آهن از این تیم مشاهده کردید که باشگاه لخویا نامه تشکر خود را برای ما ارسال کرد اما من می دانم چرا فدراسیون فوتبال در نشست خود با سران AFC از این نامه تشکر قطری ها به سود میزبانی ما استفاده نکرد.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار