فهرست ثروتمندان جهان در حوزه مستغلات در سال 2016/ آسیا-اقیانوسیه سرزمین میلیاردرها

وبسایت فوربز اسامی 20 نفر از ثروتمندترینهای حوزه املاک و مستغلات را در سال جاری میلادی منتشر کرد.

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از وبسایت فوربز، با وجود نوسان های موجود در بازارهای مالی، دارندگان املاک و مستغلات جهان در سال 2016 به نسبت فعالیت خوبی داشته اند. 22 فرد جدید امسال به دلیل داشتن املاک فراوان در فهرست میلیاردرهای فوربز قرار گرفتند. بیشتر این سرمایه داران (با احتساب کسانی که بخشی از اموال آنها به صورت مِلک است) در منطقه آسیا-اقیانوسیه قرار دارند. تعداد میلیاردرهای این منطقه 99 نفر اعلام شده است. از این تعداد، 42 نفر اهل چین، 25 نفر اهل هنگ کنگ، 7 نفر اهل هند و 6 نفر اهل سنگاپور هستند.

آمریکا با 44 میلیاردر، بیش از هر کشور دیگری سرمایه داران املاک و مستغلات را به خود اختصاص داده است. اروپا نیز 31 میلیاردر و خاورمیانه و آفریقا نیز ترکیبی از 8 میلیاردر را در خود جای داده اند.
"وانگ جیانلین" ثروتمندترین فرد صاحب املاک و مستغلات در جهان با ثروت 28.7 میلیارد دلار است. وی اهل چین بوده و در جایگاه هجدهم فهرست میلیاردرهای فوربز قرار گرفته است. 

دومین میلیاردر صاحب املاک و مستغلات درجهان "لی شاوکی" اهل هنگ کنگ با دارایی 21.5 میلیارد دلار است. وی در فهرست میلیاردرهای فوربز در جایگاه سی و یکم قرار دارد. 

سومین فرد ثروتمند در زمینه املاک و مستغلات در جهان "مایکل اوتو" اهل آلمان با دارایی 15.4 میلیارد دلار است که در فهرست پنجاه و یکم فهرست فوربز قرار دارد.

از میان 20 غول سرمایه دار جهان در زمینه املاک و مستغلات، 10 نفر در منطقه آسیا-اقیانوسیه قرار دارند به این ترتیب که 6 نفر در هنگ کنگ، 2 نفر در چین و یک نفر در مالزی و سنگاپور است. بقیه آنها آمریکایی و اروپایی هستند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۵۷ ۲۵ اسفند ۱۳۹۴
خوش به حالشون،چطور به این همه ملک و املاک میرسن والا ما یه تیکه زمین کشاورزی داریم تا حالا ده نفر اومدن و خودشون و صاحب زمین معرفی کردن و میخوان این زمین و از دست من در بیارن.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۴۵ ۲۵ اسفند ۱۳۹۴
یارانه ها رو کی میدن
آخرین اخبار