اهواز؛

اعلام قيمت مرغ منجمد و گوشت قرمز شب عيد

مديركل شركت پشتيباني امور دام خوزستان گفت: با توجه به جلسه ستاد تنظيم بازار 2 هزار و 100 تن مرغ منجمد و 110 تن گوشت قرمز براي تامين نياز استان در شب عيد در نظر گرفته‌شده و در صورت نياز اين ميزان افزايش پيدا مي‌كند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، هادي سلامات قيمت هر كيلوگرم مرغ منجمد درب سردخانه 4 هزار و 500 تومان و قيمت آن براي مصرف كننده در شهرهاي اهواز، كارون، آبادان و خرمشهر 5هزار تومان و در ساير شهرستان‌ها 5 هزار و 100 تومان تعيين شده كه اين تفاوت قيمت به دليل نزديكي به محل سردخانه‌ها و با احتساب هزينه حمل و نقل می باشد.

وي قيمت هر كيلوگرم گوشت قرمز درب سردخانه 18 هزار و 500 تومان و براي مصرف كننده در تمام استان 19 هزار و 500 تومان اعلام کرد و افزود: در صورت نياز نيز اين ميزان افزايش پيدا مي‌كند.

سلامات بیان داشت: مرغ توزيع شده توليد داخل كشور است اما گوشت قرمز وارداتي و توليد كشور برزيل است و به دليل محدوديت سردخانه‌هاي استان اين اقلام را در مواقع نياز و به هر ميزان كه لازم باشد، از طريق سيستم يكپارچه توزيع در استان توزيع خواهيم كرد.

توزيع مرغ منجمد و گوشت قرمز از 16 اسفندماه آغاز شده است و اين توزيع تا پايان تعطيلات نوروزي و يا اواخر فروردين ماه ادامه خواهد داشت.

انتهای پیام/ن

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.