بندرعباس؛

برای نخستین بار؛ امکان جابجایی خودرو از بندر حقانی به جزیره هرمز

مدیر بنادر و دریانوردی بندر شهید باهنرگفت:برای نخستین بار امکان جابجایی خودرو و مسافر از بندر شهید حقانی بندرعباس به جزیره هرمز با لندینگ کرافت در تعطیلات نوروز فراهم شد.

 

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بندرعباس،محسنی افزود: میهمانان نوروزی می توانند هر روز با تهیه بلیت اینترنتی با خودرو شخصی خود به جزیره هرمز سفر کنند.

وی گفت: امسال ظرفیت شناورهای مسافری بندر شهید حقانی بندرعباس به مقصد جزایر قشم و هرمز از ۴۳ فروند شناور به ۴۵ فروند افزایش می یابد.

مدیر بنادر و دریانوردی بندر شهید باهنر گفت: برای امنیت بیشتر مسافران ۲۸ دستگاه شناور امداد و نجات در تعطیلات نوروزی در دریا راه اندازی می شود.

محسنی افزود: بر اساس برنامه ریزی های انجام شده میهمانان نوروزی می توانند با خودروری شخصی از بندر شهید باهنر با لندینگ کرافت به بندر درگهان سفر کنند.

وی پیش بینی کرد در طرح نوروزی امسال ۸ میلیون نفر سفر در آبهای هرمزگان انجام شود.

مدیر بنادر و دریانوردی بندر شهید باهنر گفت: امسال برای نخستین بار در طرح نوروزی سفرهای دریایی امکان خرید بلیط الکترونیکی سفرهای مسیر بندر شهید حقانی به قشم و هرمز از طریق سامانه hamdticket.ir در تمام نقاط کشور فراهم است.

محسنی افزود: افزایش خطوط تاکسی از ۵۰ به ۷۰ دستگاه، خرید ۵ دستگاه وانت بار و ارتقاء صندلی خودروهای برقی از ۱۰۵ به ۱۴۸در محوطه بندر شهید حقانی از دیگر امکانات برای سفرهای امسال است.

طرح نوروزی سفرهای دریایی از امروز آغاز شده و تا ۱۵ فروردین ۹۵ ادامه دارد.
انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار