خناری نژاد:

از چند کشورخارجی پیشنهاد دارم اما نمی روم!

عضو تیم ملی ژیمناستیک هنری کشورمان گفت: از چند کشور پیشنهاد کاری دارم اما به خاطر قولی که به مردمم داده ام نمی روم.

از چند کشورخارجی پیشنهاد دارم اما نمی روم!هادی خناری نژاد ژیمناست تیم ملی در گفت و گو با خبرنگار پایه و آبی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، گفت: بعد از مسابقات آسیایی ژاپن که مرداد ماه برگزار شد دیگر اردویی برای تیم ملی ژیمناستیک هنری بزرگسالان برگزار نشد. فدراسیون هنوز تقویمی برای حضور در مسابقات بین المللی در سال آینده ارائه نکرده است. به همین دلیل اردویی نیز برگزار نمی شود.

وی افزود: من هم اکنون در شهر خودم قائم شهر به تنهایی مشغول تمرین هستم. ارتباطم با فدراسیون کاملا قطع است. حتی کسی با من تماس نمی گیرد تا از اوضاع و شرایطم باخبر شود. تمرین کردن در اردو می تواند موثرتر باشد زیرا در اردو باید زیر نظر سرمربی و مربی تیم هر روز در ساعات معین تمرین کرد اما در تمرینات شخصی ممکن است به دلایل شخصی و کاری نتوانیم هر روز برسر تمرینات حاضر شویم .البته اردوهای تیم ملی نیز هربار بدون برنامه برگزار می شد.

ملی پوش ژیمناستیک کشورمان تصریح کرد: قصد دارم در ماه های آینده در مسابقات ورد چلنج کاپ مجارستان شرکت کنم. در حال حاضرشغلی ندارم و ازهیچ ارگان یا سازمانی پولی دریافت نمی کنم و از جیب خود خرج می کنم. به همین دلیل برای شرکت در این رقابت ها به دنبال حامی مالی هستم.

دارنده مقام چهارم مسابقات آسیایی اظهار کرد: از چند کشور خارجی برای حضور در تیم هایشان پیشنهادات مختلفی دارم. می توانم به راحتی به یکی از این کشورها بروم، تمرین کنم و مربی شوم. اما به خاطر خانواده ام و قولی که به مردمم برای کسب یک مدال جهانی دیگر داده ام حاضر نیستم وطنم را ترک کنم.

خناری نژاد خاطر نشان کرد: ژیمناستیک و قهرمانان دیگر باید چکاری انجام دهند تا وزارت ورزش و جوانان به انان توجه کند. من و سعیدرضا کیخواه توانستیم مقام چهارم مسابقات آسیایی را بدست آوریم و عبدالله جامعی نیز به مدال برنز رسید.دیگر چگونه خودمان را ثابت کنیم.

خناری نژاد در خصوص آذرپی سرمربی تیم ملی گفت: آذرپی مربی بزرگ و باتجربه است که شاگردان فراوانی دارد. ممکن است مربی به روزی نباشد اما از لحاظ فنی و مدیریت بسیار خوب عمل می کند. البته آذرپی پا به سن گذاشته است و لازم است در کادر فنی جوان گرایی صورت بگیرد. امیدوارم با تزریق مربیان جوان مانند ماهان باژرنگ به کادر تیم ملی بتوانیم موفق تر عمل کنیم.

وی ادامه داد: باید نگاه خود را به ژیمناستیک تغییر دهیم. از خودمان سوال کنیم ژیمناستیک کجا ایستاده است. معتقدم فدراسیون نباید منتظر بودجه وزارت ورزش بنشیند بلکه خود باید دست به کار شود و با تقویت هیات رییسه حامیان مالی را جذب کند.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار