آبادان؛

یادمان آبی غواص در خرمشهر

یادمان آبی غواص در خرمشهر پذیرای زائران راهیان‌نور شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان؛فرمانده پایگاه دریایی خرمشهر گفت: یادمان آبی شهدای سپید جامه نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران برای اولین بار میزبان دانشجویان زائر خطه شهیدپرور غواص شد.

ناخدا نادر حمودی افزود: تلاش‌مان این است تا نقش نیروی دریایی ارتش در دفاع مقدس که در برگیرنده عملیات‌ها و حماسه‌آفرینی‌ها است را معرفی و یادی از شهدای و نام‌آوران این نیرو داشته باشیم.

وی گفت: در هشت سال دفاع مقدس کشورمان از زمین و هوا و دریا درگیر جنگ بود و به نظر می‌رسد مردم عزیزمان کمتر حماسه‌ها، جان‌فشانی‌ها و عملیات‌های دریایی را می‌شناسند .

فرمانده پایگاه دریایی خرمشهرافزود: محاصره اقتصادی و دریایی یکی از تکنیک‌هایی بود که نیروی دریایی ارتش در مقابل تجاوز رژیم بعث عراق قرار داد.

حمودی گفت: حفاظت از کاروان‌های تجاری دریایی از عملیات‌های مهمی است که تا به امروز توسط نیروی دریایی راهبردی ارتش از دیروز تا به امروز در آب‌های بین‌المللی در حال انجام است .

وی افزود: جشنواره سرزمین نور ویژه ارتش جمهوری اسلامی 26 اسفند در اردوگاه شهید باکری خرمشهر برگزار می‌شود در حاشیه آن جشنواره نمایشگاهی از دستاوردهای نیروی دریایی ارتش برپا می‌شود.

فرمانده پایگاه دریایی خرمشهر گفت: بسیاری از شهدای ما در آب به حضرت معبود رسیدند و جان خود را از دست دادند و پیکرشان برای همیشه در آب‌ها ماندگار شدند .

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.