بیرجند؛

پایان چهارشنبه سوری با 15 مصدوم

مراسم چهارشنبه‌سوری امسال در خراسان جنوبی 15 مصدوم داشت که از این تعداد 9 نفر راهی بیمارستان و 6 نفر در محل درمان شدند.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان  از بیرجند، معاون مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی خراسان‌جنوبی‌، گفت: اورژانس استان در مراسم چهارشنبه‌سوری امسال به 15 حادثه امدادرسانی کرد که از این تعداد 9 نفر مصدوم به بیمارستان اعزام و 6 نفر دچار جراحت سطحی بوده که در محل درمان شده‌اند.

«علیرضا عباسی» اظهار کرد: نیروهای مرکز فوریت‌های پزشکی استان از ساعات 20 تا 23 ، به 15حادثه مراسم چهارشنبه‌سوری در استان امدادرسانی کرده‌اند.

وی خاطرنشان کرد: که دو نفر در 5 حادثه قائن دچار جراحت‌های سطحی سوختگی بر اثر انفجار ترقه شده و به‌صورت سرپایی مداوا شدند.

معاون مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی خراسان‌جنوبی، تصریح کرد: هم‌چنین یک نفر در قائن بر اثر حرارت آتش ناشی از آتش زدن لاستیک اتومبیل، دچار سوختگی صورت شد که وی پس از حضور نیروهای اورژانس در محل، به بیمارستان این شهرستان انتقال یافت.

عباسی ادامه داد: در بیرجند نیز 7 مورد از حوادث چهارشنبه‌سوری گزارش شده که به بیمارستان اعزام شده هم‌چنین 3 حادثه در فردوس گزارش شده است.

وی تصریح کرد: در آخرین چهارشنبه امسال، در بیرجند تعداد یک اتوبوس آمبولانس، دو خودروی فرماندهی و 10 دستگاه آمبولانس با همکاری 30 نیروی امدادی در حالت آماده‌باش قرار داشتند هم‌چنین در همه شهرها و شهرستان‌های استان یک دستگاه آمبولانس به همراه دو نیروی امدادی آماده‌باش بودند.

معاون مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی خراسان‌جنوبی، خاطرنشان کرد: بیشتر مجروحان حوادث بین 15 تا 25 سال بوده که اکثر این مجروحان صدمات جدی وارد نشده است.

انتهای پیامع
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار