ایرانی ها کنار بکشند، دو سال محروم می شوند!

در صورتی که باشگاه‌های ایران از لیگ قهرمانان آسیا کنار بکشند، محرومیت و همچنین کاهش سهمیه‌ در این مسابقات در انتظار این باشگاه‌ها خواهد بود.

ایرانی ها کنار بکشند، دو سال محروم می شوند! به گزارش خبرنگار حوزه فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، در صورتی که ایران به سبب رای کنفدراسیون فوتبال آسیا علیه باشگاه‌های ایرانی از لیگ قهرمانان آسیا کنار بکشد، جریمه و محرومیت‌های سنگینی متوجه باشگاه‌ها و همچنین فوتبال ایران خواهد شد.

براین اساس احتمال محرومیت دو ساله این باشگاه‌ها (سپاهان، ذوب‌آهن اصفهان و تراکتورسازی تبریز) وجود دارد و همچنین ممکن است 1+3 سهمیه ایران در لیگ قهرمانان آسیا در مسابقات آتی به حداقل برسد.

آرش شکرریز، کارشناس حقوقی کشورمان با تایید این موضوع گفت: به طور حتم نمایندگان هیچ یک از کشورهای ایران و عربستان نمی توانند از این رای کنفدراسیون فوتبال آسیا سرپیچی و از بازی در زمین کشور ثالت خودداری کنند، چرا که این اقدام به طور حتم با محرومیت سنگینی از سوی AFC همراه خواهد شد.

وی افزود: ایران می تواند با انجام اقدامات هوشمندانه، عربستان را مجبور به بازی در کشورهای مدنظر خود کرده و با این کار مثل معروف (عدو شود سبب خیر )را در عمل ثابت کند.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۲۹ ۲۶ اسفند ۱۳۹۴
شما فک کردید عربستان براش مهمه بازی کجا برگذاری میشه ؟ اونها میخوان فقط بگن ک ایران ناامنه همین............. تمام تلاش ها و خون های داده شده برای امنیت ایران رو زیر سوال ببرن
حالا خودمون کشور سوم پیشنهاد بدیم ؟؟
دو سال ک چیزی نیست...بیست سال محروم بشن..ب جهنم
الان ک میرم چ کاری انجام میدن ؟؟
آخرین اخبار