حرکت مردمی برای تعجیل در ظهور امام زمان (عج)/ از ایران تا آمریکا

«جبهه متحدان مهدوی» در مشهد، فراخوانی را جهت دعوت به اجتماع بزرگ و حرکت مردمی استغاثه برای تعجیل در امر ظهور امام زمان (عج) منتشر کرده است.

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان، «جبهه متحدان مهدوی» که متشکل از کانون‏ها و مؤسسات مهدوی در مشهد است، فراخوان برگزاری حرکت مردمی استغاثه برای تعجیل در امر ظهور امام زمان (عج) را منتشر کرد.
 
با توجه به گرفتاری‏ها و فتنه‏های فراوان جهان اسلام، بخصوص گرفتاری‏هایی که جامعۀ شیعیان متحمل آن شده‏اند، جمعی از هموطنان‏مان با محوریت علمای ربانی، انقلابی و ولایی در نظر دارند بصورت جمعی و همگانی اقدام به دعا و نماز استغاثه جهت تعجیل در امر فرج امام زمان (ع) کنند. این عمل تنها یک دعای همگانی نیست، بلکه آرزومندیم مقدمه‏ای بر اجتماع قلوب سراسری باشد.
 
این تجمع به صورت همزمان در یازده شهر مشهد، قم، تهران، یزد، کرمان، کرمان (شهرستان ارزوئیه)، کهگیلویه و بویراحمد (شهرستان سوق)، هرمزگان (خمینی شهر)، خوزستان (یادمان طلائیه)، خوزستان (یادمان اروند)، چهارمحال و بختیاری و کشورهایی چون؛ عراق (نجف و کربلا)، سوریه (دمشق )، لبنان (بیروت)، آمریکا (ایالت تئودا) برگزار می‌شود.
 
از جمله حامیان این طرح می‌تواند به بنیاد فرهنگی حضرت مهدی موعود (ع)، قرارگاه فرهنگی ولی امر، حوزۀ علمیۀ حضرت مهدی (ع)، مؤسسه منتظران منجی، مؤسسه آخرین ذخیره، کانون مهدویت صبح عدالت، دانشگاه قرآن و حدیث، کانون فرهنگی تبلیغی مهدویت و ... اشاره کرد.
 
این طرح در آخرین جمعه سال، 28 اسفندماه در نقاط مختلف کشور طبق جدول ذیل برگزار خواهد شد:
 
 حرکت مردمی برای تعجیل در ظهور امام زمان (عج)/ از ایران تا آمریکا
 
منبع:جام نیوز
انتهای پیام/
برچسب ها: امام زمان ، ظهور ، استغاثه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
هادی
۱۶:۱۶ ۲۴ خرداد ۱۳۹۸
با سلام کار فوق العاده زیبایی است ان شاءالله هر سال این حرکت جهت این امر مهم انجام بشه.
آخرین اخبار