بجنورد؛

فعاليت 635 دستگاه ناوگان حمل و نقل عمومي جاده اي

مدیرکل حمل و نقل و پايانه‌هاي خراسان شمالی از فعاليت 635 دستگاه ناوگان حمل و نقل عمومي در نوروز خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بجنورد، سعید سبحانی امروز در نشست خبری با خبرنگاران گفت:635 دستگاه شامل اتوبوس مینی بوس و سواری کرایه با 11 هزار صندلی آماده جابه جایی مسافران هستند.‎‎

وی با اشاره به اجرای طرح نوروزی از ٢۵اسفند لغایت ١۵ فروردین ماه 95 گفت: در این ایام، مسافران می‌توانند پیشنهادات، انتقادات و شکایات خود را از طریق سامانه ٣٠٠٠٩٩٠٠٠٩٠٨٠٠ به اداره کل حمل و نقل پایانه‌های استان اعلام کنند.

سبحانی با اعلام محدودیت‌های ترافیکی درایام نوروز اظهار داشت: از ٢٧، ٢٨و ٢٩ اسفندماه و ششم، ١٢و١٣فروردین ماه از ساعت شش صبح لغایت ٢٢شب محور جنگل گلستان تا قوچان تردد هرگونه وسایل نقلیه سنگین به غیر از ناوگان‌های حامل مواد سوختی و فاسد شدنی ممنوع است.

وی با اشاره به خدمات دهی ٩مجتمع خدمات رفاهی بین راهی در محورهای استان افزود:٢١دستگاه دوربین نظارت تصویری و شش دستگاه کنترل سرعت در سطح محورهای خراسان شمالی فعال است.

سیدمهدی رزاز مدیر فرودگاه بجنورد نیز در این نشست با بیان اینکه بهره برداری از دستگاه آیرلس فرودگاه بجنورد مشکلی ندارد، گفت: مشکل بهره برداری از این دستگاه با انجام مراحل فنی مرتفع شده و پس از تصویب و اعلام فرودگاه کشور، در فرودگاه بجنورد بهره برداری می‌رسد.

مدیرکل راه و شهرسازی خراسان شمالی نیز در این جلسه از استقرار 28 اکیپ راهداری در محورهای خراسان شمالی گفت: در راستای خدمات سفر ٢۶٧ماشین آلات با 282 راهدار را در محورهای استان مستقر کرده است .

علی اصغر بدیعی مقدم با اشاره به اینکه بازدیدهای مستمر، خط کشی جاده‌ها، شناسایی نقاط پرحادثه، احداث و روکش آسفالت و ... از جمله اقدامات راه و شهرسازی در طرح نوروزی است ،گفت: شهروندان و مسافران در خراسان شمالی می‌توانند از طریق تلفن گویای ١۴١ وپاسخگوی محورهای استان ٣٢٢۶١٠٠٠با اداره کل راه و شهرسازی خراسان شمالی در ارتباط باشند.

مدیرکل هواشناسی خراسان شمالی نیز در این نشست گفت: در راستای خدمات سفر اداره کل هواشناسی استان اقداماتی از جمله استقرار شیفت‌های متعدد، استقرار شیفت پرواز در فرودگاه، صدور اطلاعیه و اخطاریه و ... پیش بینی کرده است.

مجتبی جلالی افزود:امسال ۴۵ اطلاعیه و ١٢اخطاریه از سوی اداره کل هواشناسی استان صادر شده است.

انتهای پیام/آ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.