همدان؛

نظارت ماموران تعزیرات استان همدان بر بازار عید

مدیر کل تعزیرات حکومتی استان همدان گفت: بیشترین پرونده قاچاق کالا در استان مربوط به لوازم آرایشی ، پوشاک ،گوشی های همراه و لوازم خانگی است .

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛علیرضا حسن پور از 600 فقره پرونده قاچاق در 11ماه جاری در استان خبر داد و افزود از این تعداد پرونده  به 589مورد آن رسیدگی و حکم آنها صادر شده است و بیش از 114 میلیارد ریال ارزش ریالی محکومیت این پرونده هاست که 316 میلیون از جرائم نقدی وصول شده است .


علیرضا حسن پور در ادامه گفت قا چاقچیانی که ناتوان از پرداخت جریمه باشند بر اساس قانون جدید به منظور جلوگیری از فرار محکومیت ا ز 1تا 15 سال حبس وضع شده است.

وی با بیان اینکه بخش عمده قاچاق کالا به صورت عبوری از همدان میگذرد تاکید کرد این اقلام بیشتر از استانهای غربی کرمانشاه ،کردستان یا از شهر های جنوبی بوشهر وارد استان شده و بیشتر توقیفات در شهر نهاوند ،ملایر و گلوگاه شهید زارعی صورت میگیرد .

مدیر کل تعزیرات حکومتی استان همدان همچنین در ادامه از نظارت اکیپ های ثابت و سیار بر بازار شب عید خبر داد و گفت نظارت بر قیمت و کیفیت کالا ها و اقلام مورد نیاز شهروندان از 15 اسفند شروع  وتا 15 اسفند همچنان ادامه دارد .

حسن پور تصریح کرد ماموران تعزیرات با همکاری اصناف و دانشگاه علوم پزشکی از قنادی ها ،آجیل فروشی ها ،رستورانها، دکه ها در مکان های تفریحی و توریستی و اغذیه فروشی ها در دو شیفت صبح و بعد از ظهر بازدید میکنند و با متخلفان برخورد جدی خواهد شد.

وی در پایان از شهروندان خواست در صورت مشاهده هر گونه تخلف و گران فروشی با شماره 124 وسامانه پیامکی 30009651 به این مرکز گزارش دهند .

انتهای پیام/


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.