غفوری فرد در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان:

مردم در انتخابات 7 اسفند به دنبال اعتدال و ایجاد فضای جدید بودند

عضو حزب موتلفه اسلامی گفت: مردم در انتخابات 7 اسفند به دنبال اعتدال و ایجاد فضای جدید بودند.

محمدحسن غفوری فرد عضو حزب موتلفه اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه احزاب و تشکل‌های گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان با اشاره به مشارکت بالای مردم در انتخابات 7 اسفند اظهار داشت: مشارکت بالای مردم در انتخابات یکی از نتایج مثبت انتخابات بود و انتخابات همانگونه که مقام معظم رهبری می خواستند انجام شد.

وی افزود: آنچه که تامین کننده اقتدار نظام است در این انتخابات به وقوع پیوست و ما هم به مردم و راه‌یافتگان به مجلس تبریک می‌گوییم.

غفوری فرد با اشاره به اینکه این انتخابات درس‌هایی را برای برخی داشت، اظهار داشت: این انتخابات درس‌هایی داشت که باید به آن توجه شود چرا که نتیجه عدم توجه به نظرات مردم و خواست آنها، چیزی جز ناکامی نخواهد بود، مردم در 7 اسفند به دنبال یک تحول و ایجاد فضای جدید بودند.

وی با اشاره به دلایل ناکامی جریان اصولگرایی در انتخابات تهران اظهار داشت: لیست اصولگرایان به خواسته های مردم توجه کمتری داشت چرا که مردم همانگونه که شعار می‌دادند به دنبال اعتدال و چهره‌هایی بودند که به دنبال ایجاد امید باشند اما با استفاده اصولگرایان از چهره هایی ناشناخته که محبوبیتی هم در میان مردم نداشتند و عدم توجه به خواسته‌ها باعث شد تا لیست اصلاح طلبان رای بیاورد.

غفوری فرد با اشاره به حضور پرشور مردم در انتخابات تصریح کرد: این انتخابات از منظر کلی با مشارکت بالایی از سوی مردم مواجه و مردم نشان دادند که به نظام جمهوری اسلامی اعتماد دارند و پای صندوق های رای حاضر شدند .

وی در مورد انتخاب ریاست مجلس از میان عارف و لاریجانی تصریح کرد: هر کدام از این دو انتخاب شوند حتما انتخاب خوبی خواهد بود البته بنده علاقمندم به دلیل اصولگرایی بودن، لاریجانی انتخاب شود ولی اگر عارف هم انتخاب شود انتخاب خوبی خواهد بود.

غفوری‌فرد در ادامه تصریح کرد: در مجلس به نظر می‌رسد که تعداد اصولگرایان و اصلاح‌طلبان در مرحله اول برابرند ولی یک گروه 60 نفره به نام مستقلین و معتدلین هم که در دور دوم به هر کدام از این دو جریان بپیوندند می‌توانند اکثریت مجلس آینده را کسب کنند.


انتهای پیام/
 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار