آیا از حفره‌های کوچک، می‌ترسید + تصاویر

آیا از حفره‌های کوچک می‌ترسید؟ اگر پاسخ شما مثبت است شاید به تریپوفوبیا مبتلا هستید.

به گزارش خبرنگار باشگاه شبانه باشگاه خبرنگاران جوانچیز‌های عجیب زیادی وجود دارند که افراد از آن می‌ترسند. بعضی از این ترس‌ها را روانشناسان تشخیص می‌دهند ولی بعضی دیگر را نمی‌توانند تشخیص دهند.

تریپوفوبیا از جمله ترس‌هایی است که تشخیص داده نمی‌شود و میلیون‌ها نفر به آن مبتلا هستند. این بیماری ترس از چیز‌هایی است که در آن حفره یا سوراخ‌های کوچک به طور نامنظم در آن قرار گرفته‌اند مانند کندو زنبور و یا تپه مورچه‌ها. اگر از هر یک از تصاویر زیر می‌ترسید شاید شما هم به این بیماری مبتلا باشید.

1.    غلاف گیاه‌هان: این تصویر از چیزی که نشان می‌دهشد بی‌آزارتر است. این تصویر تنها غلاف یک گیاه است که عضوی از گیاه است ونه کندوی عجیب فوق‌العاده بزرگ و خطرناکی که توسط بیگانگان بزرگ شده.

آیا از حفره‌های کوچک می‌ترسید؟

2.    سوراخ چشمی: البته تعدد این‌ها در موجودات دیگر ممکن است که در اینجا با فتوشاپ امکان‌پذیر شده‌است.

آیا از حفره‌های کوچک می‌ترسید؟

3.    چند سوراخ در دست: اگر دست شما به این شکل در می‌آمد چه کار می‌کردید؟ آیا مثل دختر بچه‌ها جیغ می‌کشیدید؟ البته ما این تصویر را هم مدیون فتوشاپ هستیم.

آیا از حفره‌های کوچک می‌ترسید؟

4.    صبحانه: این‌ها فقط پنکیک هستند! درسته؟!

آیا از حفره‌های کوچک می‌ترسید؟

5.    ماسه سنگ: اگر به سخره نوردی علاقمندید، ممکن است آنقدر خوش‌شانس یا شاید هم بدشانس باشید که به این سنگ‌های عجیب بر بخورید.

آیا از حفره‌های کوچک می‌ترسید؟

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
Bhr
۲۰:۳۷ ۱۲ تير ۱۳۹۹
منم اینجوریم و واقعا از این چیزا نمیترسم اما برام منزجر کننده و حال بهم زنه وگر نه تریناک نیست اما خیلی بده واقعا کسایی ک ندارنش بیمارن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۰۴ ۲۷ اسفند ۱۳۹۴
وای وحشت کردم، مخصوصا عکس چشم و دست خیلی ناجوره . فکر نمیکنم کسی این رو ببینه و عکس العمل نشون نده پس ما بیمار نیستیم اونایی که براشون عادیه مریضن.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۴۲ ۲۶ اسفند ۱۳۹۴
از دیدن مورد 2و3 تنم به معنای واقعی مورمور شد. وحشتناکه
آخرین اخبار