ماموران پلیس چقدر حقوق می‌گیرند؟

میانگین حقوق ۱.۵ میلیونی ماموران پلیس، کاهش ۴۰ درصدی حوادث چهارشنبه پایانی سال، برخورد پلیس با کشف حجاب در خودروها، پیگیری پرونده خاوری و... از موضوعات مطرح شده توسط فرمانده ناجا بود.

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان، میانگین حقوق ۱.۵ میلیونی ماموران پلیس، کاهش ۴۰ درصدی حوادث چهارشنبه پایانی سال، برخورد پلیس با کشف حجاب در خودروها، پیگیری پرونده خاوری و... از موضوعات مطرح شده توسط فرمانده ناجا بود.

سردار حسین اشتری با حضور در برنامه گفتگوی ویژه خبری با اشاره به مسئولیت سنگین فرماندهی نیروی انتظامی به اقدامات انجام شده و حوادث رخ داده در چهارشنبه آخر سال پرداخت و اظهار کرد: خوشبختانه آمار تلفات و مجروحیت‌های چهارشنبه پایانی سال 94 به نسبت سال‌های گذشته کاهش داشت و متاسفانه 3 نفر در این شب جان خود را از دست دادند و تعدادی دیگر نیز قطع عضو و نابینا شدند که علی‌رغم تمام این تلخی‌ها، آمار بیمارستانی نشان از کاهش حوادث این شب در سال جاری داشت به گونه‌ای که امسال موفق شدیم کاهش 40 درصدی چهارشنبه پایانی سال را تجربه کنیم.

وی در ادامه در پاسخ به سوالی در خصوص وضعیت امنیتی کشور با خوب ارزیابی کردن وضعیت شهرها و مناطق مرزی ایران، گفت: گرچه ما تا وضعیت مطلوب امنیتی فاصله داریم اما وضع فعلی امنیت در شهرهای و نقاط مرزی کشور مناسب است و براساس اطلاعات روزانه‌ای که از گزارش‌های ارسالی سراسر کشور به دست می‌آید می‌توان وضع امنیتی موجود را قابل قبول توصیف کرد.

فرمانده ناجا در ادامه این برنامه در خصوص جمع‌آوری سارقان و معتادان متجاهر در برخی از شهرهای کشور نیز گفت: همانطور که ما بارها اعلام کرده‌ایم پلیس آمادگی دارد تا در صورت وجود اماکن نگهداری معتادان خیابانی، در کمتر از 10 روز اقدام به جمع‌آوری این افراد از شهرهای بزرگ کند و در شهرهای کوچکتر نیز این قابلیت وجود دارد که در کمتر از 48 ساعت این معتادان از سطح شهر جمع‌آوری شوند.

سردار اشتری ادامه داد: متاسفانه در حال حاضر ما با مشکل کمبود ظرفیت محل‌های نگهداری این افراد مواجه هستیم و امیدواریم با همت دستگاه‌های مربوطه اعم از بهزیستی، شهرداری و... بتوانیم چهره شهر را مطلوب کنیم.

وی با بیان این که بیش از 50 درصد از سرقت‌های خرد در کشور توسط معتادان انجام می‌شود، به مشکل دستگاه قضایی نسبت به نگهداری این افراد پرداخت و ابراز امیدواری کرد با تامین فضای مناسب و ظرفیت مورد نظر بتوانیم معتادان خیابانی کشور را ساماندهی کنیم.

فرمانده ناجا در بخش دیگری از این گفتگو با تشریح اقدامات انجام شده همزمان با فرارسیدن نوروز 95 از آغاز به کار قرارگاه نوروزی و آماده‌باش کامل نیروهای پلیس در سراسر کشور خبر داد. 

سردار اشتری همچنین با اشاره به کمبود نیروهای پلیس در کشور گفت: در بسیاری از کشورهای دنیا به اعضای هر هزار نفر، 5 تا 7 نیروی پلیس وجود دارد و این در حالی است که در کشور ما به اعضای هر یک هزار نفر تنها 3 مامور پلیس داریم. 

وی خاطرنشان کرد: با توجه به این آمار و همچنین با توجه به گستردگی جغرافیایی کشورمان می‌بایست تعداد پرسنل پلیس 2 برابر شود. 

فرمانده ناجا در ادامه این گفتگو با تاکید بر برخورد پلیس با اقدامات خلاف شرع و قانون اظهار کرد: پلیس براساس قانون و موازین شرعی اقدامات خود را پیگیری می‌کند و این در حالی است که بین شرع و قانون هیچ‌ فاصله‌ای وجود ندارد. 

سردار اشتری اضافه کرد: نیروی انتظامی حافظ ارزش‌ها و دستاوردهای انقلاب اسلامی است و با توجه به وظیفه ذاتی خود طبق مقررات قانونی وظایف خود را دنبال می‌کند. 

وی در خصوص برخورد پلیس با کشف حجاب در خودروها، خاطر نشان کرد: در نیمه دوم امسال پلیس با ناهنجاری‌های اجتماعی از جمله کشف حجاب در خودروها و همچنین ایجاد آلودگی صوتی برخورد کرده و با توجه به دستور مقامات قضایی اقدام به توقیف خودروهای متخلفان کرده است. 

فرمانده ناجا در ادامه این گفتگو در پاسخ به سوالی در خصوص نظر پلیس نسبت به نرخ‌های جدید تخلفات رانندگی اظهار کرد: طبق قانون نرخ‌های جرایم رانندگی می‌بایست هر 3 سال یکبار براساس نرخ تورم مورد بازبینی قرار گیرد که متاسفانه نرخ قبلی جرایم پس از گذشت 3 سال و به تعویق افتادن 2 سال از زمان بازبینی در نرخ‌های قبلی هیچ‌ تغییری نکرده بود. 

سردار اشتری ادامه داد: البته هدف پلیس از اعمال قانون و جریم‌ کردن خودروها به هیچ وجه اذیت و آزار مردم نیست و تنها جنبه بازدارندگی دارد. 

وی گفت: نرخ‌های جدید تعیین شده در جلسات مشترک کارشناسان پلیس مسئولان دولتی و نمایندگان مجلس نتیجه گیری شده است و نیروی انتظامی براساس وظیفه خود تنها مجری مصوبات قانونی است. 

فرمانده ناجا خاطر نشان کرد: هدف ما در سختگیری و اعمال قانون رانندگان متخلف، ارتقای سلامت مسافران است و این در حالی است که خوشبختانه بیش از 95 درصد رانندگان کشور قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی را را رعایت می‌کنند. 

سردار اشتری در پاسخ به سوال دیگری در خصوص واریز عیدی، حقوق و مزایای پرسنل ناجا نیز گفت: ماه گذشته عیدی کارکنان نیروی انتظامی پرداخت شد و امشب نیز حقوق تمامی پرسنل پلیس به حساب آنها واریز شده است. 

وی با تاکید بر ضرورت توجه ویژه به ارتقای معیشت کارکنان پلیس افزود: من به شخصه وقتی فیش حقوقی پرسنل نیروی انتظامی را می‌بینم شرمنده آنها می‌شوم ولی باید گفت که علی‌رغم تمامی اقدامات ما و پیگیری انجام شده به منظور ارتقای معیشت کارکنان، نمی‌شود این تصور را اجرایی کرد که به عنوان مثال امشب تصمیم به افزایش حقوق پرسنل بگیریم و صبح فردا آن را اجرایی کنیم.

فرمانده ناجا ادامه داد: موضوع افزایش حقوق پرسنل باید با هماهنگی ستاد کل نیروهای مسلح، مجلس شورای اسلامی، دولت و... انجام شود که البته ما همت لازم را به خرج داده‌ایم و من شخصا چندین جلسه با مسئولان مربوطه در دستگاه‌های مختلف برای پیگیری این موضوع برگزار کرده‌ام. 

سردار اشتری با تاکید بر این که افزایش حقوق پرسنل نیروی انتظامی نیازمند پیگیری‌های خستگی ناپذیر است گفت: البته در 2 - 3 ماه اخیر خوشبختانه موفق شدیم تغییر جزئی و مختصری در حقوق پرسنلی که حقوق پایین دریافت می‌کرده‌اند ایجاد کنیم. 

وی اضافه کرد: در حال حاضر میانگین حقوق پرسنل نیروی انتظامی یک میلیون و 400 هزار تا یک میلیون 500 هزار تومان است و درصد بالایی از کارکنان نیروی انتظامی حقوق‌شان کمتر از 3 میلیون تومان است که این موضوع بسیار باعث شرمندگی است چرا که با توجه به سختی بسیار زیاد پرسنل ناجا این حقوق بسیار کم است. 

فرمانده ناجا همچنین در خصوص بحث حذف اعدام قاچاقچیان گفت: در جلسه‌ای که اخیرا با مسئولان قوه قضاییه برگزار کردیم صحبت‌های بسیاری حول و هوش این موضوع انجام شد و ما در آن جلسه نیز عنوا نکردیم که معتقدیم مجازات‌های در نظر گرفته شده برای جرایم باید از بازدارندگی لازم برخوردار باشد به طوری که مجرمان تصور نکنند که در قبال اقدامات مجرمانه خود هزینه خاصی را نمی‌پردازند. لذا نگاه ما نگاه به موضوع مجازات‌های در نظر گرفته شده مبتنی بر این اصل است.

سردار اشتری در ادامه در خصوص اقدامات انجام شده درباره استرداد متهمان خارج از کشور و پیگیری پرونده خاوری اظهار کرد: ما این موضوع را از طریق پلیس اینترپل دنبال کرده‌ایم و اگر همکاری قضایی در کشور مقابل انجام شود پلیس آمادگی لازم را دارد چرا که مکان این فرد شناسایی شده و اقدامات بعدی می‌بایست با همکاری کشور طرف انجام شود.

وی در پایان از زحمات پرسنل، رسانه‌ها و همچنین اعتماد مردم به نیروی انتظامی و پلیس تقدیر و تشکر کرد.
منبع: تسنیم
انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲۹۸
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
امیر
۰۰:۱۲ ۱۶ فروردين ۱۴۰۲
با سلام من 21 سالمه قدم 200سانتیمتر هس وزنمم 95 ورزشکار بودم بوکسر هم بودم ولی ب دلیل کار کنار گزاشتم مدرک تحصیلی هم دیپلمم ایا میتونم برای یگان ویژه نیروهای نوپو ثبت نام کنم؟
Iran (Islamic Republic of)
امیر حسین
۰۱:۰۰ ۲۸ شهريور ۱۴۰۱
سلام من هم به پلیس نوپو علاقه یه زیادی دارم ولی حقوقش خیلی کمه
Iran (Islamic Republic of)
مطهره
۱۱:۵۴ ۲۷ شهريور ۱۴۰۱
سلام
من۱۳سالمه قدمم۱۵۵ وزنمم45
میگن درنیروی انتظامی سلامت دندون هم مهمه وباید دندونات سالم باشن من دوتا کشیدم دوتاام پرکردم
علاقه ی خیلی شدیدی هم به پلیسی دارم
اگه بخوام برم تو نوپو بانوان باید چه رشته ای رو بردارم؟
بعضیا میگن افسری،نظری،انسانی،تجربی
واین که میخواستم بدونم حقوق ماهیانه اش چقدره اگه بخوای با درجه ستوان سوم بری؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۴۴ ۲۳ بهمن ۱۴۰۲
خودتو بدبخت نکن
Iran (Islamic Republic of)
امیر علی قربانی
۱۹:۴۴ ۰۸ تير ۱۴۰۱
سلام من خیلی شغل پلیسی را دوست دارم و ۱۲ سالمه خیلی هم به دسته ی پلیس پیشگیری علاقه دارم که حقوقش هم می دونم مثلاً کس که درجه ی گروهبان داشته باشه ۸ میلیون حقوق داره یا یک سروان پلیس ۱۰ تا ۱۲ میلیون حقوق داره البته برای هر ماموریت طولانی ۳ میلیون هم اضافه میدن و اینکه می خواستم بدونم حقوق پلیس آگاهی چقدر است ممنون
Iran (Islamic Republic of)
رضا
۰۱:۱۲ ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۱
بعد از ورود به یگان ویژه نوپو با دیپلم میشه درس رو ادامه داد؟
Iran (Islamic Republic of)
رضا
۰۱:۰۷ ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۱
سلام میزان حقوق نوپو چقدر هست؟ ادمین یا اگه کسی میدونه بگه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۴۴ ۲۳ بهمن ۱۴۰۲
کمتر از کاگر روزمزد
Iran (Islamic Republic of)
فاطمه
۱۳:۰۲ ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۱
سلام
من کلاس نهم هستم
می خواهم نظامی شم مدرک کامیپوتر دارم تو لیسانس تکواندو دارم کیک بوکسینم دان دو دارم وزن بردارم هستم می خواستم بدونم می تونم تو نظام قبول بشم یانه برام خیلی مهمه
Iran (Islamic Republic of)
حدیث
۲۳:۰۳ ۱۳ فروردين ۱۴۰۱
سلام من ۱۴ سالم است علاقه شدید به پلیس نوپو شدن دارم
حقوق هم برا م مهم نیست
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۴۵ ۲۳ بهمن ۱۴۰۲
؟؟؟؟
Iran (Islamic Republic of)
حسام الدین اسماعیل زاده
۲۰:۴۸ ۰۶ اسفند ۱۴۰۰
من بسجی فعال هستم کاردانی کامبیوتر گرافیک هستم و دارایی مدرک فدراسیون جودو کوراش جمهوری اسلامی ایران کیو 5 هستم کیو7 کیو6 کیو8کیو9 هستم
Iran (Islamic Republic of)
محمود
۱۲:۴۶ ۱۶ دی ۱۴۰۰
با سلام خدمت ادمین محترم انشالله استخدامی یگان ویژه چه زمانی هست
بنده ۱۷ساله و دارای قد ۱۷۳هستم
Iran (Islamic Republic of)
محمد
۱۹:۴۵ ۱۲ دی ۱۴۰۰
سلام من کلاس نهم ۱۵ سالمه و قدم ۱۶۰ هستش میتونم بیام تو نوپو
Iran (Islamic Republic of)
عرشیا حسنعلی نژاد
۱۹:۲۶ ۰۶ دی ۱۴۰۰
ایشاالله ۴ سال بعد بهترین یگان ویژه خواهم شد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۵۷ ۲۵ آذر ۱۴۰۰
من قدم ۱۶۵ است میخواهم در یگان ویژه بیام لطفا به سوال جواب بدین الان یگان ویژه برای ۵ یا ۶ عملیات میاد پلیسی هست که برای همه عملیات ها باشه الان من کشتی گیر هستم بسیج هم هستم وزن ۵۵ هست لطفا بگید
Iran (Islamic Republic of)
قباد
۲۲:۵۶ ۲۸ آبان ۱۴۰۰
سلام من عینکی ام کاراته میرم عضو بسیج ۱۵۰ قدم ۳۷ وزنانه میتونم عضو نوپو بشم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۰۷ ۱۰ آبان ۱۴۰۰
شوهرم نظامی بود
شغل بسیار سخت و پر استرس فقط با دزد و معتاد و چاقوکش در ارتباطن
حقوقشبودکم بود
ترک خدمت کرده
الان توشرکت کار میکنه حقوقش خوب شده
و سایش پیدا کردیم.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۰۳ ۲۰ مهر ۱۴۰۰
سلام میخواستم بدونم کسایی که بصورت آزمایشی توی یگان ویژه کار میکنن، چقدر احتمال داره که بعد از ۵ سال آزمایشی استخدام رسمی نشن؟ و چرا؟
Iran (Islamic Republic of)
نگین
۱۴:۵۵ ۲۰ مهر ۱۴۰۰
یه سوال خیلی مهم دارم لطفا جواب بدید، کسانی که میرن توی یگان ویژه و ۵ سال آزمایشی رو میگذرونن، چقدر احتمال داره که رسمی نشن؟ و به چه دلایلی؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۰۹ ۲۲ شهريور ۱۴۰۰
سلام ببخشید به پلیس مخفی ها چه می‌گویند و حقوق شان چقدر است
Iran (Islamic Republic of)
آترین
۰۲:۰۳ ۱۲ مرداد ۱۴۰۰
سلام به همه دوستان
شما آقا بهزاد ارتقا درجه بستگی به کار خود فرد داره که در کارش موفق باشه و هرچه زودتر درجه اش بالاتر می رود یعنی اگر شما بتونید ماموریت سختی رو با موفقیت انجام بدید به یک درجه بالا ارتقا پیدا می کنید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۴۳ ۲۱ فروردين ۱۴۰۰
سلام
یک دختر نوجوان ۱۴ ساله میتواند در نظام ثبت نام کند .
لطفا پاسخ من را بدهید خیلی برایم مهم است و فکر مرا درگیر کرده است.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۱۹ ۱۳ فروردين ۱۴۰۰
سلام من حسن هستم دیپلم رو همین سال پیش گرفتم و قدم ۱۷۹ هستش و ۱ دوره قهرمانی کیک بوکسینگ ژاپن رو دارم می خواستم بدونم میشه وارد پلیس نوپو بشم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۵۳ ۰۷ بهمن ۱۳۹۹
دوست‌دارم‌یه‌پلیس‌بشوم
Iran (Islamic Republic of)
رضا
۱۴:۱۰ ۰۴ بهمن ۱۳۹۹
سلام من رضا هستم ۱۹ سالمه قد ۱۷۳ مدرک دیبلم نوح شهید هستم ایا میتونم وارد یگان ویژه نوپو بشم؟
Iran (Islamic Republic of)
behzad
۲۲:۴۱ ۳۰ دی ۱۳۹۹
سلام
من کلاس هشت هستم نمیدونم نیرو انتظامی شغل خوبی هست یا نه حقوقش خوبه یا نه نمیدونم گیر کردم راستی یه چیز دیگه ارتقا درجه چند سال یه باره لطفا یکی کمکم کن خاهش.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۰۱ ۲۷ بهمن ۱۳۹۹
سلام هر 4 سال یک بار
Iran (Islamic Republic of)
حسین
۲۰:۵۴ ۱۲ شهريور ۱۴۰۰
حقوق پلیس ایران خیلی نسبت به شغلش کمه نه آسایش داری نه بیکار میشی ارتقاع درجه هم هر وهار سال یه درجه س بهتر اینه معلم یا وکیل بشی درامدشون نسبت به شغلشون عالیه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۳۵ ۲۸ دی ۱۳۹۹
سلام من کلاس نهمم وقدم ۱۸۵سانتی متر حقوقش برام مهم نیست چون علاقه دارم میتونم برم نوپو
Iran (Islamic Republic of)
احسان
۰۹:۴۶ ۱۲ دی ۱۳۹۹
سلام من میخوام پلیس شم احمیت به پولشم نمیکنم فقط میخوام از میهن و وطنمان دفاع کنم پولش ۱۰۰ تومنم باشه به من فرقی نمیکنه پول چی آدم غیرت داشته باشه پول نمیخواد
Iran (Islamic Republic of)
محمدصالح
۰۰:۵۸ ۰۶ دی ۱۳۹۹
سلام ببخشید میشه بگید حقوق افراد یگان ویژه ناجا در ماه چقدر میباشد؟
Iran (Islamic Republic of)
حسین
۲۰:۵۵ ۱۲ شهريور ۱۴۰۰
سلام بستگی به درجه متاهل یا مجرد بودن محیط کاری شهر خدمت و تعداد فرزند داره حقوق شما وقتی استخدام بشی حدود چهارمیلیون تومان هست
Iran (Islamic Republic of)
زهرا
۱۵:۰۸ ۲۳ آذر ۱۳۹۹
سلام من زهرام از بچه گی به پلیس بودن علاقه داشتم ۱۶ سالمه و وارد نظام شدم یک سالی هستش یکی از موفق ترین دختر های نوجوان تو دایره مون بودم و هسام در کنارش درسم رو هم میخونم ولی من قدم ۱۶۵ و برای اقایون باید از ۱۷۰ به بالا باشه نه خانم ها
و کسانی که میخوان پلیس بشن در کنارش ایمان قوی و نترس و شجاع باسن
Iran (Islamic Republic of)
.
۱۳:۴۶ ۲۱ فروردين ۱۴۰۰
سلام چجوری شما از ۱۶ سالگی وارد نظام شدی و در کنارش درس هم میخونی ممنون میشم راهنمایی کنی.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۲۹ ۱۵ آذر ۱۳۹۹
سلام من قدم ۱۹۰ هست الان کلاس دهمم رشتم حسابداری هست کی و چگونه میتونم وارد یگان ویژه بشم
Iran (Islamic Republic of)
حسین
۲۰:۵۷ ۱۲ شهريور ۱۴۰۰
سلام قدت خوبه وزنت باید بالا هفتاد باشه با حداقل دیپلم وارد نیروی انتظامی بشی تو اینترنت توضیحات بیشتر هست
Iran (Islamic Republic of)
رضا
۱۸:۴۴ ۱۳ آذر ۱۳۹۹
من میخوام برم نوپو از بچگی علاقه ی شدیدی به نوپو داشتم رشته ام صنایع فلز هست
میتونم از این رشته هم واردش بشم حقوقش چقدر هست
آیا ناجا نوپو یکی هستن یا فرق دارن
لطفا منتظر جواب شما هستم ممنون میشم راهنمایی کنید
Iran (Islamic Republic of)
امیر محمد
۲۳:۴۳ ۲۰ آبان ۱۳۹۹
پلیس نوپو درامد ماهیانه از کمترین تا بیشترین چنده من کلاس نهم هستم قدم 185 مدال های رزمی دارم
Iran (Islamic Republic of)
رضا رئیسی
۲۲:۱۹ ۱۵ آبان ۱۳۹۹
واقعا پلیس نوپو حوققش 1 نیم میلیون هست ??
Iran (Islamic Republic of)
اعلا
۱۱:۱۴ ۰۳ آبان ۱۳۹۹
ببخشید من فوق لیسانس دارم می خام برم نیرو انتظامی چه درجه ای بهم میدن و حقوقم چقدره
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۱۲ ۲۸ مهر ۱۳۹۹
حقوق و مزایای کارکنان ناجا عالیه به خصوص مزایا مثلا پاداش بازنشستگی خیلی خوبی دارند با وام های عالی.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۵۵ ۲۸ مهر ۱۳۹۹
حقوق و مزایای نیروی انتظامی خوبه بهشون خونه ی تعاونی میدن. خیلی براشون خوبه.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۳۲ ۲۸ مهر ۱۳۹۹
مزایای دیگه کسایی که استخدام ناجا هستن رو هم بگید وام خیلی عالیی دارن.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۳۲ ۲۸ مهر ۱۳۹۹
شغل پلیسی کار آسونی برای مرد نیست. خیلی زحمت میکشن. البته مزایای عالیی دارن.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۳۱ ۲۸ مهر ۱۳۹۹
شغل پلیسی برای مردها خیلی سخته سر چهار راه هستن توی سرما و گرما توی نقطه صفر مرزی هستن توی سرما و گرما توی بارون. کارشون سخته. البته مزایای خوبی دارن.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۲۳ ۲۸ مهر ۱۳۹۹
کار پلیس ها سخته البته کار بعضی ها شون راحت تره مثلا اونایی که تو کلانتری ها کار اداری انجام میدن ولی خب حقوق و مزایاشون هم خیلی خوبه.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۲۰ ۲۸ مهر ۱۳۹۹
دفترچه بیمه ی نیروهای مسلح عالیه. خیلی خوبه ولی حقوقشون رو نمیدونم.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۱۹ ۲۸ مهر ۱۳۹۹
کسی از عیدی کارکنان ناجا خبر داره؟ من شنیدم به سرگرد هاشون یک ملیون تا یک و نیم ملیون عیدی میدن.
وام پلیس ها چجوریه شنیدم وامشون کمه ولی بدون سوده.
ممنون میشم به سوال هام پاسخ درست بدید.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۰۸ ۲۸ مهر ۱۳۹۹
حقوقشون نسبت به خیلی جاها عالیه. دفترچه بیمه ی خوبی دارند.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۲۱ ۲۸ مهر ۱۳۹۹
پلیس ها حقوقشون عالیه. شنیدم بهشون سیصد ملیون وام تعاونی مسکن میدن بدون سود. دفترچه بیمش هم قویه.
Iran (Islamic Republic of)
تیمور
۲۰:۵۹ ۱۲ شهريور ۱۴۰۰
نه داداش بابام پلیسه از این خبرانیست تو شغل پلیس حقوقشون کمه گارشون سخته خیلی کم پیش خانواده هستن به جز دفترچه بیمه مزایای دیگه ای نداره اونم دفترچه سازمان بیمه درمانی نیزوی های مسلح خستش تو سپاه و ارتش هم همینطوره
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۱۸ ۲۸ مهر ۱۳۹۹
حقوق و مزایای ناجا بسیار عالیه. وام خیلی خوبی داره که شنیدم بدون سود هستش. پاداش بازنشستگی پلیس ها خیلی بالا هستش.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۱۰ ۲۷ مهر ۱۳۹۹
رسته مرزبانی بیشتره
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۰۹ ۲۷ مهر ۱۳۹۹
اونایی که استخدام ناجا هستن حقوق و مزایاشون بسیار بالاست بسیار بسیار بالاست. شغل پلیسی فقط برای مرد سخت و خطرناکه نه برای زن. پلیس های زن کارشون خیلی خیلی راحت و آسونه. خیلی راحت کار میکنن حقوق و مزایاشون هم مثل مردهاست. زن های پلیس کارشون خیلی خیلی خیلی خیلی ساده هستش.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۰۴ ۲۷ مهر ۱۳۹۹
بستگی به رسته داره
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۴۸ ۲۷ مهر ۱۳۹۹
حقوق و مزایای ناجا خیلی بالا هستش. از یکی شنیدم سیصد ملیون وام تعاونی مسکن بهشون میدن اون هم بدون سود با بازپرداخت چهارده ساله. حالا نمیدونم چه قدر درسته شاید بیشتر میدن شاید هم کمی کمتد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۰۶ ۲۷ مهر ۱۳۹۹
سلام من دخترم امسال کنکور دارم و معدلم 19/5هست خیلی به افسری علاقه دارم حالا میخام بدونم اگ رتبه ام سه رقمی نشه توی کنکور میتونم برم افسری یا نه؟یا حتما باید زیر هزار باشم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۲۵ ۲۴ مهر ۱۳۹۹
بستگی به رسته داره
United States of America
ناشناس
۱۴:۳۳ ۲۴ مهر ۱۳۹۹
حقوق و مزایای ناجا خیلی خیلی خوبه. دفترچه بیمه خیلی خوبی دارند.
Iran (Islamic Republic of)
امیر حسین
۱۶:۳۱ ۲۱ مهر ۱۳۹۹
سلام ببخشید بار اول که میری نوپو حقوق چقدر است من الان ۱۱ سالمه
Iran (Islamic Republic of)
رضا
۱۴:۲۵ ۱۹ مهر ۱۳۹۹
حقوق یگانه ویژه زیاد است یا نه
Iran (Islamic Republic of)
نج
۱۷:۵۴ ۰۳ تير ۱۴۰۱
سلام بستگی به تحصیلی وبه درجه اش داره تودرجه افسری حتی سروان هم باشی حقوقت بالاتر ۵م نیس ولی در یگان نوپو فرق میکنه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۰۲ ۱۸ مهر ۱۳۹۹
سلام شاخه ی افسری کنکور میخواد یا نه
Iran (Islamic Republic of)
سجاد
۱۱:۵۱ ۱۸ مهر ۱۳۹۹
حقوق گروهبان نیروانتظامی چه قدر هست
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۴۶ ۱۸ مهر ۱۳۹۹
3500000 تومان
Iran (Islamic Republic of)
مهدی ملکی
۰۰:۲۹ ۱۵ مهر ۱۳۹۹
حقوق یگانه ویژه چقدر است
وباید چگونه وارد این رشته وکار شویم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۴۸ ۱۸ مهر ۱۳۹۹
پنج ملیون و نیم .اگه بری نوپو فکر کنم هشت تومن هم بگیری. با مزایای خوب. باید قدت یک وهفتا دو پنج و بالا تر باشه اگه میخوای بری نوپو باید بینایی از ده تا ده باشه.
Iran (Islamic Republic of)
محمد
۱۱:۱۷ ۰۸ مهر ۱۳۹۹
سلام من 16 ستلمه از این سن نمیتونم ب م دانشگاه افسری
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۲۵ ۰۹ مهر ۱۳۹۹
نه نمیتونی. هجده سالگی میتونی بری
Iran (Islamic Republic of)
اصغر
۲۰:۲۴ ۰۳ مهر ۱۳۹۹
سلام خسته نباشید من دیپلم دارم وقدم ۱۷۵ هست و معدلم ۱۴ علوم انسانی ایا میتونم بیام دانشگاه افسری
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۲۴ ۰۹ مهر ۱۳۹۹
باید آزمون ورودی دانشگاه علوم انتظامی رو بدید و قبول لشید بعدهم معاینه پزشکی، مصاحبه، تایید حفاظتی وتست شخصیت رو هم قبول بشید به همرها قبولی در آمادگی جسمانی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۲۶ ۰۱ مهر ۱۳۹۹
سلام خسته نباشید . می خواستم بدونم شغل پلیسی به درد خانم ها هم می خوره یا نه؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۳۷ ۰۲ مهر ۱۳۹۹
بله. کار زن های پلیس نسبت به کارکنان مرد در ایران بسیار بسیار راحت تر هستش آموزش زن هم کمتر هست و به اندازه مردها کارشون سخت نیست.
Iran (Islamic Republic of)
صابر
۱۸:۴۲ ۲۰ شهريور ۱۳۹۹
سلام من دیپلم دارم و میخام در یگان ویژه استخدام شم علاقه شدید دارم اما از خیلی ها شنیدم که شرایط کاریش سخته اگه میشه سوالاتمو جواب بدید ممنون ....چند ساعت در روز باید سر کار باشی ؟ آموزشش در چ شهریه و چند ساله؟ بعد از آموزشی در چ شهری خدمت میکنیم؟حقوق گروهبانش چقدره؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۵۱ ۱۳ شهريور ۱۳۹۹
الان فکر کنم حداقل یک سرهنگ ناجا ده ملیون تومن دقیق میگیره نه؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۳۹ ۰۲ مهر ۱۳۹۹
من هم اینطور شنیدم.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۲۵ ۰۹ مهر ۱۳۹۹
آره شاید هم کمی بیشتر. با کلی مزایا.
Germany
ناشناس
۱۱:۴۹ ۱۳ شهريور ۱۳۹۹
حقوق و مزایای کارکنان نیروی انتظامی بسیار بالا هستش چون درآمد ناجا خیلی زیاده و بودجه بسیار بالایی هم داره به خاطر همین حقوق و مزایای خیلی زیادی به کارکنانش پرداخت میکنه. عیدی های بسیار بالایی دریافت میکنند. و پرداختی بابت روز مرد و روز زن و هفته ناجا به کارکنانشون بسیار بالاست. هرکی که پست داره یا سابقه اش زیاده یا درجه اش بالاست و یا مدرک تحصیلی اش بالاست روز مرد و روز زن و هفته ناجا بسیار بالایی میگیره. نیروی انتظامی از نظر حقوق و مزایا از ارتش جمهوری اسلامی ایران خیلی بهتره . حقوق و مزایای کارکنان ناجا از حقوق و مزایای تمامی کارکنان شهرداری های کشور و بسیاری از بانکها بسیار بیشتره.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۳۰ ۱۳ شهريور ۱۳۹۹
بله درسته حقوق و مزایای پلیس ها خیلی زیاده. الان فکرکنم یک گروهبان یک ناجا 3500000 تومن دریافتیش باشه .بدون حق اولاد.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۴۰ ۰۲ مهر ۱۳۹۹
حقوق و مزایاشون نسبت به خیلی ارگان ها بیشتره.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۴۲ ۰۳ شهريور ۱۳۹۹
حقوق افسرنگهبان چقدر استـ
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۳۱ ۱۳ شهريور ۱۳۹۹
بستگی به سابقه اش و سابقه اش در اون درجه داره. و مدرک تحصیلیش چیه.
Iran (Islamic Republic of)
رضا
۱۴:۵۸ ۲۷ مرداد ۱۳۹۹
سلام حداکثر درامد ی نوپو چقده؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۴۱ ۰۲ مهر ۱۳۹۹
فکر کنم الان حداقل ماهی 8300000 تومان.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۱۱ ۳۱ خرداد ۱۳۹۹
استخدام در نوپو بسیار سخت و دشوار است. کمترینش تیرانداز با دقت ۱۰ از ۱۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۵۶ ۲۸ خرداد ۱۳۹۹
یک پسر ۱۱ ساله که به این شغل علاقه دارد می تواند ثبت نام کند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۳۲ ۱۳ شهريور ۱۳۹۹
نه. ولی پایه نهم به دهم میتونی هنرستان ناجا استخدام شی.
Iran (Islamic Republic of)
محمد
۱۹:۳۱ ۲۷ خرداد ۱۳۹۹
سلام حقوق پلیس راهنمایی و رانندگی جقدر است ؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۳۲ ۱۳ شهريور ۱۳۹۹
بستگی داره به درجه، سابقه و مدرک تحصیلی.
Iran (Islamic Republic of)
محمد
۲۲:۴۶ ۲۳ خرداد ۱۳۹۹
سلام می خواستم بدونم حقوق نوپو چقدر است سختی کار مهم نیست چون از بچگی دوست داشتم وارد یگان ویژه بشم ولی حقوقش برام شرطه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۴۲ ۰۲ مهر ۱۳۹۹
الان فکر کنم حداقل5000000
Iran (Islamic Republic of)
آتوسا
۱۱:۳۷ ۲۱ خرداد ۱۳۹۹
سلام من یه دختر۱۱ساله ام میخوام پلیس بشم قدم۱۴۵است میشه بگید تا چند سالگی میشه پلیس شد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۳۵ ۱۳ شهريور ۱۳۹۹
باید حداقل قدت 170 سانتی متر باشه. و دستات نلرزه. سوء سابقه نداشته باشی. قدرت جسمانی بالایی داشته باشی. اگه اطلاعات بیشتر میخوای سرچ کن توی اینترنت.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۵۳ ۱۹ خرداد ۱۳۹۹
سلام من ۱۳ سالمه و قدم ۱۸۰ است والیبال کار
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۰۴ ۱۹ خرداد ۱۳۹۹
آیا دختر ۱۱ساله که به این کار علاقه داره میتونه ثبت نام کنه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۳۲ ۱۴ خرداد ۱۳۹۹
شرایط استخدام در نوپر
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۲۹ ۰۱ خرداد ۱۳۹۹
پلیس خوب است و هرچه حقوق هم بگیرد خوبه
Iran (Islamic Republic of)
انتظاری
۱۰:۴۶ ۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۹
سلام وقت بخیر خدمت دوستان و نیروی محترم نظامی من مدرک لیسانس حسابداری دارم و علاقه شدید ب نظام دارم از چه راهی میتو نم وارد نظام بشم یا استخدام بشم کسی میتونه راه نمایی کنه.
Iran (Islamic Republic of)
ابوالفضل کریمی
۰۰:۱۶ ۱۵ ارديبهشت ۱۳۹۹
سلام به اقایان محترم ، ابوالفضل کریمی هستم و میخواستم بدانم که شرایط استخدام پلیس نوپو چه گونه است،که من یک سال مونده دیپلم رشته علوم تحربی بگیرم ایا برای اینکه پلیس نوپو شویم باید در کدام دانشگاه درس بخوانیم ؟ آیا در دانشگاه علوم نیروی انتظامی امین که در تهران است باید رتبه در کنکور بیاوریم تا وارد انجا شویم ؟ ایا دانشگاه نیروی انتظامی رشته پزشکی دارد،و برای اینگه پلیس نوپو شویم باید در دانشگاه نیروی انتظامی درس بخوانیم ؟ خسته نباشید از زحماتتون لطفا جواب سوالات من را بدهید ممنون میشم.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۳۹ ۱۳ شهريور ۱۳۹۹
الان دیگه دانشگاه علوم انتظامی امین بدون کنکور با آزمون ورودی دانشگاه استخدام میکنه به همراه معاینه و تست شخصیت و نداشتن سوء سابقه. فعلا که کنکوری های 99 اگه برن داخل دانشگاه تافوق دیپلم میتونن بخونن. نوپو هم باید جدا گزینش بشی. قدرت بدنی فوق العاده بالا میخواد بینایی از 10 نمره اش 10 باشد و قدت هم باید برای نوپو حداقل 175 سانتی متر باشد.
Iran (Islamic Republic of)
ابوالفضل کریمی
۲۳:۴۹ ۱۴ ارديبهشت ۱۳۹۹
سلام به اقایان محترم، من یک سال مونده دیپلم رشته تجربی بگیرم برای اینکه وارد پلیس نوپو شویم باید در کدام دانشگاه درس بخوانیم ؟ آیا در دانشگاه علوم نیروی انتظامی امین که در تهران است باید رتبه در کنکور بیاوریم تا وارد انجا شویم؟ و سؤال دیگر این است که پلیس نوپو یا یگان ویژه در کجا درس میخوانند شرایط استخدام آن چه جوری است؟ ایا دانشگاه نیروی انتظامی رشته های پزشکی ک
Iran (Islamic Republic of)
ابوالفضل
۰۱:۲۸ ۰۶ ارديبهشت ۱۳۹۹
به من بگین کسی رشته هنر بخواند می توانند بره پلیس بشه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۳۹ ۱۳ شهريور ۱۳۹۹
بله اگه داخل آگهی استخدامی ناجا یگن که رشته هنر نیاز دارند.
Iran (Islamic Republic of)
فرهاد
۱۵:۴۴ ۰۱ ارديبهشت ۱۳۹۹
از نظر من شغل آتش نشانی خیلی خفن تر و هیجانی تر است.
Iran (Islamic Republic of)
سعید
۲۲:۴۲ ۳۱ فروردين ۱۳۹۹
اقایکی پیدا بشه اینجا بهم بگه میخوام برم نوپو یا یگان ویژه چیکارکنم حقوقش چقدره و شرایطش چجوریه یکی بهم بگه ممنون میشم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۴۵ ۱۳ شهريور ۱۳۹۹
حقوق عالیه قدت نباید175 به پایین باشه آزمون استخدامی، تست شخصیت ومعاینه پزشکی ومصاحبه قبول بشی و دستات هم نلرزه و سوء پیشینه هم نداشته باشی و بینایی 10 از10 داشته باشی. برای نوپو شرایط خیلی سختره و حقوقش هم بسیار بیشتره.
Iran (Islamic Republic of)
Dpsman
۲۲:۵۴ ۲۸ فروردين ۱۳۹۹
سلام از طریق دانشگاه افسری‌ میشه وارد یگان ویژه شد؟ایا مدرک دکترا داره؟بامدرک دکترا چقد میدن؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۱۰ ۰۶ فروردين ۱۳۹۹
آیا دختر ۱۳ ساله که خیلی به این کار علاقه دار می تونه ثبت نام کنه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۱۶ ۲۰ اسفند ۱۳۹۸
آیادرجه داران یگان ویژهبعد5سال رسمی میشن؟
Iran (Islamic Republic of)
حاجی
۲۱:۵۰ ۲۸ اسفند ۱۳۹۸
دو طریق داره از گزینش و یا از بسیج معرفیت کنن ۲ دانشکده امام حسین ع
Iran (Islamic Republic of)
امین
۱۳:۰۴ ۱۱ اسفند ۱۳۹۸
سلام من 18 سالمه دیپلم کامپیوتر دارم ویک سال بسیج دارم و میخوام در سپاه استخدام بشم چطوری و حقوق ان چقدر است راهنمای کنید
Iran (Islamic Republic of)
مهدی
۲۳:۴۵ ۰۷ اسفند ۱۳۹۸
سلام ببخشید من سال بعد دیپلم رشته فنی حرفه ای (کارودانش)میکانیک رو میگیرم میخواستم ببینم میتونم توی یگان ویژه یا نیروی انتظامی معمولی استخدام بشم ممنون میشم اگ جواب بدین
Iran (Islamic Republic of)
محمد ترک
۱۲:۵۷ ۰۹ بهمن ۱۳۹۸
سلام و درودبه تمامیه یگان ویژه و نوپو میخوام بدونم با دیپلم جوشکاری میشه داخل یگان بشم منتظرم یه برادر به سوال من جواب بده ایشالا که همیشه زنده باشید یا علی
Iran (Islamic Republic of)
محمد
۱۲:۵۱ ۰۹ بهمن ۱۳۹۸
سلام وخسته نباشید به تمامیه پلیس یگان ونوپو من با رشته جوش کاری میتونم عضو یگان ویژه بشم کارت فعال بسیجم دارم با تشکر
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۴۶ ۱۳ شهريور ۱۳۹۹
فکر نکنم جوشکار فعلا نیاز داشته باشند ولی شاید هم استخدام کنن
Iran (Islamic Republic of)
ناصر
۱۱:۱۹ ۰۴ بهمن ۱۳۹۸
سلام میخوام برم مکانیک خودروهای نیرو انتظامی ببشم چقدر حقوق میدن؟؟؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۳۶ ۰۴ دی ۱۳۹۸
سلام و درود بر تمام یگان ویژه و نوپو های عزیزم
از یکیتون میخوام که بهم راست بگین که حقوق ستوان دوم یگان ویژه یا نوپو چقدره
خواهش میکنم راست بگین
ممنونم❤❤❤❤
Iran (Islamic Republic of)
مهرشاد
۱۰:۰۲ ۰۴ دی ۱۳۹۸
سلام من دوست دارم مامور یگان ویژه بشم و رشته تحصیلی من انسانی است وقدمن۱.۸۰سانتی متر است میتونم وارد یگان ویژه بشم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۴۶ ۱۳ شهريور ۱۳۹۹
بله.
Iran (Islamic Republic of)
احسان
۱۸:۱۵ ۱۴ آذر ۱۳۹۸
باسلام من قبل از این که وارد نوپو بشم امده بودم این سایت رو دیده بودم که حقوق نوپو1.5میلیون هست حالا که بعد از تموم کردن دانشگاه افسری بادرجه ستوان دومی وارد یگان ویژه و بادرجه ستوان سوامی وارد نوپو شدم(برای یکی از ماموریت هام یک درجه گرفتم) ماهیانه30میلیون حقوق دارم وخونه وماشین هم بهم دادن در کل کار خطر ناکیه اگه مراقب نباشی شهید شدی.احسان احمدی هستم یک سیاه پوش
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۰۶ ۱۵ آبان ۱۳۹۸
برای دانشگاه افسری امام حسین چه رشته ی می گیره
Iran (Islamic Republic of)
Azizi
۱۴:۲۷ ۰۳ آبان ۱۳۹۸
هدف ک داشته باشی موفق میشی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۳۹ ۲۵ مهر ۱۳۹۸
سلام من میخوایم بعد از اینکه دیپلم رو بگیرم بیام تو نظام شرایط چطوده
Germany
حسین
۱۶:۱۴ ۱۹ مهر ۱۳۹۸
چرا انقدر به نظامی ها حقوق کم میدن؟آقا حداقل دیگه باید پول خونشونو بدن دیگه بنده های خدا از زندگیشون میزنن اونوقت خیلی دیگه بدن ۴ تومنه یعنی چی آخه با ۴ تومن چیکار میشه کرد تو این دور رو زمونه یکم هم به این بنده های خدا توجه کنید.ممنون
Iran (Islamic Republic of)
محمد حسین
۱۵:۱۲ ۲۳ اسفند ۱۳۹۸
واقعن راست میگی راست گفتی پول افزایش کنند پلیس ها رو اون همه درآمد معلم رو افزایش کردن بیشتر کنین پلیس رو
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۵۲ ۱۵ مهر ۱۳۹۸
سلام حقوق پلیس نوپو چقدره
Iran (Islamic Republic of)
امین
۱۹:۵۶ ۲۴ شهريور ۱۳۹۸
سلام
حقوق نوپو چقدره
لطفا بگید من علاقه دارم ولی پولش هم شرطه
لطفا سریع جواب بدید
Iran (Islamic Republic of)
عارف
۲۱:۵۶ ۲۳ شهريور ۱۳۹۸
سلام خسته نباشید،ببخشی من سوالم این بود که اگر کسی از طریق درجه داری بامدرک دیپلم وارد نیروانتظامی بشیم،حقوقش دوران اموزشی چقده و بعد پایان دوره اموزشی حقوق با پایین ترین سقفش چقدره؟
درجه چیه؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۱۳ ۱۷ شهريور ۱۳۹۸
سلام ببخشید الان کسی که وارد نظام‌میشه با پایین ترین درجه چقدر حقوق میگیره ؟
Iran (Islamic Republic of)
Mehrad
۲۱:۴۳ ۰۴ شهريور ۱۳۹۸
سلام میخواستم بدونم موقع گزینش در مورد چی سوال میکنن
Iran (Islamic Republic of)
علی
۱۷:۲۳ ۲۵ مرداد ۱۳۹۸
باسلام‌خدمت‌هم‌شهری‌ها‌ویاهم‌کشوری‌های‌عزیزمن‌یکی‌ازافرادی‌ هستم‌که‌العان‌درنوپومشغول‌خدمت‌هستم‌من‌به‌عنوان‌یک‌برادر بزرگتر‌ازشمامیخواهم‌که‌به‌خاطررنگ‌لباس‌و...یااینکه‌دراون‌لباس‌دیده‌بشید‌واردنوپونشید‌برادرمن‌تواول‌بروخدمت‌سربازی‌روانجام‌بده‌وببین‌چقدرسخته‌اونوقت‌میگی‌.....یک‌توصیه‌ازبرادرتون‌
۱۲۳
آخرین اخبار