ساری،

توسعه اقتصادی با اقتصاد مقاومتی

امام جمعه موقت ساری گفت:برای توسعه اقتصادی به اجرای طرح اقتصاد مقاومتی نیاز است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری، امام جمعه موقت ساری در خطبه‌های نماز جمعه امروز ساری با بیان اینکه اهمیت اجرای اقتصاد مقاومتی در خارج کردن اقتصاد از نفت و غیردولتی کردن اقتصاد به خوبی مشخص است گفت: برای توسعه اقتصادی نیاز به اجرای طرح اقتصاد مقاومتی است.

حجت‌الاسلام محمد قاسمی دلیل موفقیت نبودن کشور در اقتصاد را وابسته بودن اقتصاد به نفت و مدیریت اقتصاد توسط دولت دانست و افزود: به بیانات رهبر انقلاب اسلامی باید جامه عمل پوشانده شود.

وی با بیان اینکه اگر به استخراج نفت دلخوش باشیم قافیه را باختیم تاکید کرد: یکی از برنامه‌های جدی دولت باید کنار گذاشتن اقتصاد دولتی باشد.

امام جمعه موقت ساری با بیان اینکه انقلابی بودن و انقلابی ماندن برای پیشرفت کشور بسیار مهم است افزود: انقلابی ماندن به حدی دارای اهمیت است که رهبر انقلاب اسلامی ایران خودشان را به عنوان فرد انقلابی معرفی کردند.

وی با بیان اینکه برخی افراد ساده ‌لوح فکر می‌کنند، انقلاب اسلامی با سابقه 37 ساله دیگر به حدی از ثبات و کمال رسیده که می‌توانیم در کنار دیگر ابرقدرت‌ها قرار بگیریم و با آنها ارتباط داشته باشیم، گفت: این تفکر به انقلاب اسلامی ایران و اهداف نظام اسلامی ضربه وارد می‌کند.

حجت‌الاسلام محمد قاسمی به مطرح کردن رفع حصر سران فتنه در روزهای اخیر توسط برخی افراد اشاره کرد و افزود : مطرح‌کنندگان این موضوع نسبت به مشکلات اساسی جامعه یا بی‌خبر هستند و یا اینکه خودشان را به بی‌‌خبری زدند.

امام جمعه موقت ساری گفت: مسئولان فرهنگی مراقب باشند که در پس از حضور گردشگران، استان از نظر فرهنگی دچار خدشه نشود و نباید به دین و مذهب ما آسیب وارد شود.

انتهای پیام/

برچسب ها: ساری ، توسعه ، اقتصادی ، مقاومتی ، طرح
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار