شیراز؛

جشن تولد کودکان بی سرپرست در شیراز+تصاویر

جشن تولد۵۰ کودک بی سرپرست متولد اسفندماه در شیراز برگزار برگزار شد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، در روزهای پایانی سال ۹۴ و حال و هوای بهاری ایام نوروز ۹۵، شیراز باز هم به قدوم فرشتگان مزین شد و رنگین کمان محبت بر اسمانش طنین انداز گردید.

جشن تولد کودکان بی سرپرست در شیراز

جشن تولد بیش از ۵۰ کودک متولد اسفندماه با حضور صمیمی و همیشگی خیرین و خانواده های شیرازی برگزار شد.

جشنی که فرشتگان کوچک و بی بال و پر میزبان ان بودند,و با حضور گرم خیرین از شادی  در پوست خود نمی گنجیدند.
در این جشن تولد که به همت موسسه خیریه عطر یاس نبوی برگزار شده بود, مردم شیراز,هم چون جشن های قبل  خاطرات تازه ای از محبت را ثبت کردند و با یتیم نوازی خود را شادی کودکان سهیم نمودند.


جشن تولد کودکان بی سرپرست در شیراز

این جشن مانند مراسمات گذشته با  هنرنمایی هنرمندان کشور اب و رنگ خاصی را به همراه داشت.
 این موسسه و مرکز حمایتی به عنوان عضو هییت رییسه خانه خیرین شیراز در چند زمینه مختلف کارنامه درخشانی را رقم زده  که بارها از شبکه های سراسری صفحه تلویزیون را رنگین کرده است.
عسکری مدیرعامل این خیریه گفت:این موسسه از سال ۱۳۹۱ تا کنون  ۲۰۰۰خانواده بی سرپرست و بد سرپرست تحت را پوشش خود دارد.که کلیه حامیان ان مردم خیر می باشند.


جشن تولد کودکان بی سرپرست در شیراز

عسکری افزود:خیریه عطر یاس نبوی دارای یک پرورشگاه  برای نگهداری ۲۴ساعته کودکان بی سرپرست می باشد و علاوه بر این یک ساختمان  پرورشگاهی جدید در شهر صدرا در حال احداث است که زمین ان را خیر شیرازی وقف کرده و هزینه ساخت و ساز ان نیز به دست پر مهر مردم تکمیل خواهد شد.
وی گفت:علاوه بر پوشش حمایتی این خیریه از خانواده های نیازمند یک کارگاه تولیدی لباس با اعتبار اولیه یک میلیارد و پانصد هزار ریال دایر گردیده که نزدیک به ۵۰زن بی سرپرست پس از اموزش در انجا مشغول به کار شدند و درامد حاصل از ان به نفع خودشان است. همچنین این خیریه با اهداء بیشترین جهیزیه به نیازمندان رتبه نخست را به خود اختصاص داده است.

جشن تولد کودکان بی سرپرست در شیراز

وی نوید داد:در اردیبهشت ماه و در شب لیله الرغایب جشنی باشکوه برگزار خواهد شد که تمام کودکان یتیم  ارزوهای خود را در قالب نقاشی تقدیم دلهای پر مهر مردم خواهند کرد.
کودکان بی سرپرست بهانه این خبر بودند انان که دنیای دیگر دارند,فراموششان نکنیم.

انتهای پیام/

برچسب ها: جشن ، تولد ، کودکان ، بی سرپرست
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار