بازپس گیری منطقه تل عرین در حومه حمص از تروریست ها

ارتش سوریه منطقه تل عرین در حومه شرقی حمص را به طور کامل به تصرف خود درآورد.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان؛ خبرنگار شبکه تلویزیونی المیادین در حومه شرقی حمص گفت: ارتش سوریه منطقه تل عرین نزدیک شهر التمثیل در شمال غرب تدمیر در حومه شرقی حمص را به طور کامل به تصرف خود درآورد.

طارق علی گفت: عملیات ارتش سوریه برای آزاد سازی تلة عرین از منطقه ای آغاز شد که پیشتر آزاد شده بود. ارتش سوریه در این عملیات از انواع تسلیحات و تجهیزات نظامی متوسط و سنگین استفاده کرد.

ارتش سوریه توانست مقاومت گروه های مسلح تروریست را درهم شکند و بعد از مدتی آزاد سازی کامل منطقه تل عرین را اعلام کرد. در جریان این درگیری ها یکی از سرکرده های اصلی داعش معروف به « طه الدندشی » لبنانی کشته شد.

این عملیات در محور شمال غربی تدمر بود. اما در محور غربی شهر تدمر ، ارتش سوریه بعد از تثبیت سیطره بر تپه « 900» توانست حمله عناصر داعش را برای بازپس گیری این منطقه دفع کند.

این تپه در رشته کوه های « الهیال » در غرب تدمر قرار دارد و ارتش سوریه ثابت کرد زمام امور را در این  رشته کوه ها در دست دارد . این منطقه بر شهر تدمر مشرف است.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۴۶ ۲۹ اسفند ۱۳۹۴
اینهمه میگید فلان منطقه سوریه و عراق باز پس گرفته شد هر روز! اگه روزی یک سانت پس گرفته میشد یعنی اخبار واقعیت داره الان باید کل عراق و سوریه ازاد میشد ! جریان چیه?
آخرین اخبار