صدور ۴۸۰۰ مجوز پرواز خارجی برای نوروز

مدیر روابط عمومی سازمان هواپیمای کشوری از صدور بیش از ۴۸۰۰ مجوز پرواز خارجی به صورت فوق العاده و برنامه‌ای برای ایام نوروز امسال خبرداد.

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان، رضا جعفرزاده با بیان این‌که پروازهای نوروزی از 25 اسفند 94 آغاز و تا 15 فروردین ماه 95 ادامه می‌یابد، اظهار کرد: از 4800 مجوز پرواز خارجی صادر شده، تعداد 3255 پرواز به شرکتهای خارجی و 1563 مجوز به شرکتهای داخلی اختصاص یافته است.

وی با بیان این‌که در ایام نوروز 41 شرکت هواپیمایی خارجی پروازهای فوق العاده و برنامه‌ای را انجام می دهند، افزود: در آستانه آغاز پروازهای نوروزی، هماهنگی لازم برای انجام پروازهای رضایت بخش، ایمن و سلامت صورت گرفته است.

وی یادآور شد: به ایرلاین‌ها توصیه شده نسبت به اطلاع رسانی از طریق شماره تلفن های دریافت شده از مسافران به هنگام دریافت بلیت هواپیما، اطلاع رسانی توسط روسای ایستگاهها در داخل ترمینالها و ارتباط نزدیک مدیران روابط عمومی‌ها و مسئولان عالیرتبه شرکتها با رسانه‌ها اهتمام لازم صورت گیرد.

وی با بیان این‌که از مجموع 44 هزار و 889 صندلی پرواز، 27 هزار و 21 صندلی پرواز فعال در اختیار داریم، گفت: پروازهای انجام شده از آغاز پروازهای نوروزی قابل توجه بوده به گونه‌ای که در 48 ساعت گذشته حجم پروازها از فرودگاه مهرآباد به حدود 400 پرواز رسیده است.
منبع:تینیم
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار