هشدار سایبری سردار اشتری؛

مراقب خریدهای اینترنتی در نوروز باشید

فرمانده نیروی انتظامی گفت: بیشترین جرائم رایانه ای در ایام نوروز مالی بوده از این رو مردم در خریدهای اینترنتی در نوروز مراقب باشند.

سردار سرتیپ پاسدار حسین اشتری، فرمانده نیروی انتظامی که در مناطق عملیاتی دوران دفاع مقدس حضور داشت در گفتگو با خبرنگار اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان با تأکید بر هوشیاری مردم در خریدهای اینترنتی خود در عید سال نو عنوان کرد: مردم در خریدهای اینترنتی نوروزی خود دقت کرده و تا از اصالت یک فروشگاه اینترنتی مطمئن نشدند از آن خرید نکنند.

وی افزود: بیشترین جرائم حوزه فضای مجازی در این روزها مربوط به مسائل مالی و کلاهبرداری های اینترنتی است که ما پیش از این هم نسبت به آن توصیه های لازم را کرده ایم.

سردار اشتری با هشدار در مورد سوء استفاده برخی افراد در این روزها از فضای مجازی هشدار داد: ممکن است اشخاصی با مردم تماس گرفته و بخواهند اطلاعات آنها را به دست آورده یا به سامانه های شخصی شان ورود پیدا کنند. از این رو مردم هوشیاری کامل را در این موارد داشته باشند و هرگونه اتفاقی در  زمینه جرائم رایانه ای را به سرعت به پلیس فتا اطلاع دهند.


فرمانده ناجا در پایان با اعلام آمادگی پلیس جرائم سایبری در روزهای سال نو عنوان داشت: پلیس فتا در عید نوروز آماده دریافت گزارشات و شکایت های مردم در رابطه با جرائم رایانه ای و اینترنتی است.


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار