تیموریان: امیدوارم برد تیم ملی، عیدی ما به مردم باشد

کاپیتان تیم ملی فوتبال کشورمان گفت: با پیروزی مقابل هند و عمان در نوروز 95 امیدوارم به مردم ایران عیدی بدهیم.

تیموریان: امیدوارم برد تیم ملی، عیدی ما به مردم باشدآندرانیک تیموریان در گفتگو با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، در خصوص زندگی شخصی و حرفه ای خود در سال 1394 بیان کرد: هر چند در این سال چند بال باشگاه خود را تغییر دادم اما این موضوع در فوتبال حرفه ای طبیعی است، خوشحالم که در حال حاضر با پیراهن سایپا به میدان می روم، در کل سال 1394 از لحاظ شخصی و حرفه‌ای برای خودم مثبت ارزیابی می کنم.
 
در این سال اتفاقات خوبی برای من رقم خورد که از بهترین ها آنها می توانم به انتقال به تیم فوتبال سایپا اشاره کنم، چرا که این تیم جایگاه خوبی در جدول لیگ دارد و من را به موفقیت در رقابت های پیش رو خوشبین می کند.
 
وی افزود: نوروز 95 را به تمام ایرانیان داخل و خارج از کشور تبریک می گویم و برای تک تک آنها آرزوی موفقیت و سربلندی دارم، همچنین امیدوارم الطاف الهی برای مردم ایران تداوم یابد و آنها در زندگی خود روزهای خوشی را تجربه کنند.
 
کاپیتان تیم ملی فوتبال ایران در خصوص این که آیا ملی پوشان نوروز 1395 با پیروزی مقابل عمان و هند به مردم ایران عیدی خواهند داد یا خیر، گفت: این 2 بازی از دور نخست مرحله گروهی رقابت های مقدماتی جام جهانی 2018 روسیه انجام می شود تلاش می کنیم با پیروزی مقابل عمان و هند بیشترین امتیازات را برای صعود به عنوان تیم اول به مرحله نهایی مقدماتی جام جهانی کسب کنیم و در نوروز1395 روزهای خوشی را برای مردم ایران به وجود آوریم.
 
آندو در خصوص اهداف خود در سال 1395 اظهار داشت: خوشبختانه شرایط تیم سایپا در جدول لیگ خوب است، از طرفی فاصله تیم اول تا دهم لیگ در این فصل چندان زیاد نیست و همین امر تیم ما را به قهرمانی یا کسب سهمیه آسیا در سال 1395 امیدوار می سازد.
 
بازیکن ارمنی فوتبال کشورمان درباره شیرین ترین خاطره خود از عید نوروز و همچنین کریسمس اظهار داشت: به هر حال ما به دلیل حضور در فوتبال حرفه‌ای در ایام کریسمس و عید نوروز کمتر کنار خانواده خود هستیم اما همین که از لحاظ جسمی در سلامت کامل به سر می بریم جای شکر دارد.
 
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار