باز هم درگیری میان موافقان و مخالفان ترامپ؛

حمله فیزیکی به مخالفان ترامپ در آریزونا

در خلال جلسه سخنرانی دونالد ترامپ در شهر توسان در ایالت آریزونا، به یکی از مخالفان وی حمله فیزیکی شد.

 به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان؛ به نقل از تلویزیون ای پی تی ان، در خلال جلسه سخنرانی دونالد ترامپ، نامزد پیشتاز و جنجالی ریاست جمهوری از سوی حزب جمهوری‌خواه آمریکا، در شهر توسان در ایالت آریزونا، به یکی از مخالفان وی حمله فیزیکی شد. تصاویری از حمله به یکی از تظاهرکنندگان مخالف دونالد ترامپ در خلال سخنرانی وی در توسان پخش شد.

یکی از تظاهرکنندگان لباسی به رنگ پرچم آمریکا پوشیده بود و دیگری - به منظور متهم کردن ترامپ به نژادپرستی - کلاهی سفید به سبک اعضای گروه نژادپرست سفیدپوست «کلو کلاکس کلن» معروف به «کِی کی کی» برسرکرده بود، که مانند ماسک روی صورتش را نیز می پوشاند.

ترامپ از تریبون سخنرانی در رابطه با یکی از این دو تظاهرکننده گفت: این فردی نفرت انگیز است که کلاه لو کلاکس کلن بر سر گذاشته و تصور می کند خیلی با نمک است، اما وی شخصی تنفرآور است.

ترامپ افزود: این‌ها افرادی هستند که حق آزادی بیان ما را که براساس متمم اول قانون اساسی آمریکا به ما اعطا شده است، نقض کرده‌اند. اینها مشتی  آشوبگر و مشکل ساز هستند که اصلاً خوب نیستند.

ترامپ سپس خطاب به طرفدارانش گفت، ما باید مراقب باشیم و باید کشورمان را پس بگیریم.

این تلویزیون ادامه داد، در همین حین، ناگهان مردی سیاهپوست از روی صندلی‌اش برخاست و به آن تظاهرکننده‌ای که لباسی به رنگ پرچم آمریکا پوشیده و در حال ترک محل جلسه بود، حمله کرد و با مشت به صورت و بدن وی کوفت تا وی به زمین افتاد و روی زمین نیز به وی دائماً لگد می زد تا افسران پلیس سر رسیدند. در آن هنگام شخصی که کلاه کی کی کی بر سر گذاشته بود، آن را از سرش برداشت و معلوم شد وی یک زن است.

نیروهای پلیس متعاقباً شخص ضارب را دستبند زدند و وی را از محل جلسه بیرون بردند. در همین حال، طرفداران ترامپ نیروهای پلیس را هو می کردند.

دونالد ترامپ قبلاً گفته بود که اگر کسی در خلال سخنرانی من به مخالفان من حمله فیزیکی کند و نیروهای پلیس وی را بازداشت و مراجع قضایی آمریکا وی را محاکمه کنند، من (دونالد ترامپ) شخصاً هزینه های دادگاه وی را متقبل می شوم و می پردازم.

هواداران ترامپ در حمایت از وی فریاد می زدند: «ترامپ، ترامپ» و «آمریکا، آمریکا»، در نهایت، پس از بیرون انداختن برخی دیگر از تظاهرکنندگان، دونالد ترامپ توانست به سخنرانی کمپین انتخاباتی خود در شهر توسان ادامه دهد و آن را به پایان رساند.






انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار