اصفهان؛

پارک جنگلی ناژوان اصفهان در بهار چشم نوازی می کند

مجموعهٔ تفریحی ناژوان از معدود باغ‌های اصفهان است که از جریان توسعه و گسترش شهر تا اندازه‌ای ایمن مانده است .

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،مجموعهٔ تفریحی ناژوان از معدود باغ‌های اصفهان است که از جریان توسعه و گسترش شهر تا اندازه‌ای ایمن مانده است .
ناژوان  به هوای شهر لطافت و تازگی می‌بخشد.
مسئول طرح گردشگری ناژوان از فعالیت 12 ساعته مراکز دیدنی ناژوان خبر داد و گفت: تمامی مراکز  دیدنی منطقه ناژوان در ایام نوروز از 8.30 صبح تا 22 شب جهت استفاده مسافران نوروزی فعال است.
حسن شفیعی  با اشاره به اعلام آمادگی کامل منطقه ناژوان اصفهان برای استقبال از مسافران نوروزی اظهار کرد: از روز گذشته با ورود مسافران نوروزی به اصفهان منطقه ناژوان اصفهان نیز شاهد حضور مسافران نوروزی بوده است.
وی افزود:تمامی مراکز  دیدنی منطقه ناژوان در ایام نوروز از 8.30 صبح تا 22 شب جهت استفاده مسافران نوروزی فعال است.
مسئول طرح گردشگری ناژوان با بیان اینکه باغ صدف ناژوان از امروز آغاز به کار کرده است، تصریح کرد: بلیط نوروزی مراکز دیدنی نمایشگاه باغ صدف 2 هزار و 500  تومان، باغ پرندگان 8 هزار تومان، باغ خزندگان 7 هزار تومان و اکواریوم 18 هزار تومان در نظر گرفته شده است.
طول مسیر گردشگری ناژوان از سمت جاده الفت میدان سهرودی چهار کیلومتر و از سمت ضلع شمالی سه کیلومتر تا باغ پروندگان است.
دو كلمه ناژ و وان كه ناژ يا ناژو گياهي است از خانواده صنوبر كه آن جمله اند تبريزي كبوده صنوبر و (وان) پسوند است براي جا و مكان و ناژ نان يا ناژوان به معني جايگاه درختان ناژ و صنوبر  است .
اين محل شامل محدوده اي نزديك به ۱۲۰۰ هكتار در منتهي اليه شمال غربي اصفهان است كه توسط اراضي كشاورزي، باغهاي دو سويه و رودخانه زاينده رود با توسعه شهري محصور شده است .
بهار با سبز شدن درختان ناژوان بهترین محل از لحاظ آب و هوایی و همچنین عکاسی است .




انتهای پیام/م
برچسب ها: نوروز 95 ، به کجا ، سفر کنیم
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.