اصفهان؛

اسکان 140 هزار نفر در شهر اصفهان

حدود 140هزارنفر در سه روز نخست تعطیلات نوروزی ،از 28 اسفند تا یکم فروردین در شهر اصفهان اسکان یافتند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،جانشین رئیس ستاد هماهنگی خدمات سفر شهر اصفهان افزود: از این تعداد 53 هزار نفر در منازل استیجاری، 40 هزار نفر در مدارس آموزش و پرورش، 38 هزار و 500 نفر در هتل ها و مهمانپذیرها، چهار هزار نفر در کمپ باغ فدک و یکهزار و 800 نفر در خوابگاه های دانشجویی اسکان یافتند.
احمدرضا مصور اولویت نخست اسکان مسافران را هتل ها و مهمانپذیرها خواند و اظهار کرد: ظرفیت تخت هتل ها و مهمانپذیرهای شهر اصفهان 12 هزار تخت است که در ایام نوروز به 16 هزار تخت افزایش می یابد.
وی خاطرنشان کرد: امسال نیز با نظارت مشاورین املاک اصفهان حدود 11 هزار خانه استیجاری برای اسکان مسافران نوروزی در نظر گرفته شد.
جانشین رئیس ستاد هماهنگی خدمات سفر شهر اصفهان گفت: پیش بینی می شود نوروز امسال بیش از دو میلیون مسافر ورودی شهر اصفهان داشته باشیم.
مصور افزود: دو نظر سنجی که تا کنون از مسافران نوروزی در شهر اصفهان انجام شده است نشان می دهد که بر خلاف سال های گذشته که بیشتر مسافران عبوری بودند و بین یک تا یک و نیم روز در این شهر اقامت داشتند، نوروز امسال تمایل ماندن مسافران تا چهار روز افزایش یافته است.
وی با اظهار امیدواری نسبت به افزایش روز گردش های مسافران نوروزی در شهر اصفهان تصریح کرد: ما منتظر موج های بعدی ورود مسافران به این شهر هستیم.
امسال شش نقطه برای ستاد هدایت مسافران نوروزی در کلانشهر اصفهان نظر گرفته شده که شامل ستاد معلم، پارک مادر و کاوه در محور شمال اصفهان، ستاد استقلال در محور شمال غرب، ستاد نهم دی در جنوب غرب اصفهان، ستاد بهارستان در محور جنوب، ستاد امام رضا (ع) در محور شرق و ستاد غرب در خیابان آتشگاه است.



انتهای پیام/م



اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.