امید آمیتاب باچان به عدد «هفت»

آمیتاب باچان بازیگر کلاسیک سینمای هند، فیلم تازه خود «هفت» را آماده نمایش عمومی کرد. این درام دلهره آور بدون سروصدا جلوی دوربین رفت.

به گزارش  گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان،سازندگان فیلم درباره داستان آن توضیحی به رسانه های گروهی نداده اند و کسی اطلاعی از خط اصلی داستان ندارد.

ویدیا بالان و نوازالدین صدیق دو نقش مهم دیگر «هفت» را بازی کرده اند. امر کارگردانی این درام دلهره آور را ریبهو داسگوپتا به عهده داشته است.

این فیلم اولین کار بلند و حرفه ای این فیلم ساز به حساب می آید. او از این که در شروع فعالیت سینمایی اش توانسته آمیتاب بچن را در نقش اصلی داشته باشد، بسیار ذوق زده است.

«هفت» برای اواخر ماه مه به روی پرده سینماهای هند می رود. سازندگان فیلم امید زیادی به موفقیت بالای مالی آن در جدول گیشه نمایش سینماها دارند.

این در حالی است که آخرین کار سینمایی بچن به نام «وزیر»، نتوانست تماشاچی زیادی را به داخل سالن سینماهای هند بکشاند و شکست تجاری خورد.

«وزیر» با حال و هوای سیاسی و پررمزوراز خود، حدود دو ماه قبل به روی پرده سینماهای هند رفت. اما رقم فروش آن نتوانست یک سوم رقم هزینه تولید فیلم را تامین کند.
منبع:جام جم آنلاین
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.