شیراز؛

اقدامات نیروی انتظامی در راستای اقتصاد مقاومتی است

فرمانده نیروی انتظامی استان فارس گفت: اقدامات كاركنان نیروی انتظامی در راستای اقتصاد مقاومتی است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ سردار احمد علی گودرزی بیان كرد: كارنامه پارسال پلیس فارس در موضوع های مختلف بسیار خوب و مایه افتخار بود.  
وی ادامه داد: كاهش 52 درصدی جرائم كاركنان انتظامی استان فارس در پارسال موفقیت بسیار بزرگی برای پلیس فارس بود كه با اقدامات مناسب و تمهیدات لازم به دست آمد.  
فرمانده نیروی انتظامی استان فارس با اشاره به مشكلات اقتصادی كشور، افزود: بر همین اساس مقام معظم رهبری شعار امسال را " اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل" اعلام كردند.  
گودرزی با بیان اینكه اقدامات پلیس در راستای اقتصاد مقاومتی است، گفت: وقتی كه پلیس با اقدامات خود باعث كاهش متوفیان جاده ای و حوادث رانندگی و یا كاهش وقوع سرقت در جامعه می شود، این به معنای اقدام عملی برای اقتصاد مقاومتی در جامعه است.  
وی گفت: مأموران نیروی انتظامی تأمین كننده امنیت هستند و باید با بستر سازی امنیت مناسب در جامعه زمینه سرمایه گذاری را فراهم كنند.  
فرمانده نیروی انتظامی استان فارس با اشاره به استفاده حداكثری از ظرفیت های موجود در راستای تأمین امنیت مسافران نوروزی اظهار کرد: باید حضور پلیس در جامعه مؤثر باشد تا همه احساس امنیت كنند.  
انتهای پیام/ن
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار