شهرکرد؛

گشایش بازارچه نوروزی صنایع دستی

بازارچه نوروزی صنایع دستی استان چهارمحال و بختیاری، در شهرکرد گشایش یافت.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری چهارمحال و بختیاری گفت: این نمایشگاه و بازارچه نوروزی، با 42 غرفه و در زمینی به وسعت 2 هزار متر مربع، در آیینی با حضور معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار و جمعی از مدیران کل و اعضای ستاد اجرایی خدمات سفر استان افتتاح شد.

بهمن عسگری اظهار داشت: در این بازارچه، صنایع دستی استان شامل بافته های داری مانند قالی، جاجیم و گلیم، لباس های محلی، قلم کاری، معرق، خاتم، نمد، سنگ های تزئینی و قیمتی، احجام فلزی، چرم دوزی، سرمه دوزی، مسگری، سفال، سنگ تراشی سنتی و انواع آثار چوبی، عرضه شده است.

وی افزود: بازارچه نوروزی صنایع دستی چهارمحال و بختیاری واقع در میدان قدس شهرکرد، در ایام تعطیلات نوروز، از ساعت 9 تا 21، پذیرای مسافران و گردشگران است.

عسگری اضافه کرد: بر اساس برنامه ریزی انجام شده، این بازارچه بعد از ایام نوروز، به نمایشگاه دائمی عرضه تولیدات صنایع دستی استان تبدیل می شود.

گفتنی است: ستاد اجرایی خدمات سفر چهارمحال و بختیاری، از 28 اسفند 1394 تا 15 فروردین ماه جاری، با 10 کمیته و 83 عضو، به مسافران و گردشگران نوروزی در سطح استان، خدمات رسانی می کند.

انتهای پیام/ ش
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار