لحظه به لحظه با وضعيت جاده ها؛

محور هراز بازگشایی شد/بارش برف و باران در محورهای 19 استان/ ترافيك نيمه سنگين در 7 محور+ تصاویر

آخرین وضعیت جوی و ترافیکی جاده های کشور را در این گزارش بخوانید.

به گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، در این گزارش از آخرین وضعیت راه ها و محورهای مواصلاتی کشور آگاه شوید.

* ترافیک روان و بارش برف و باران در 12 استان/ ساعت 7:00

بر اساس آخرین وضعیت جوی در حال حاضر تمامی محورهای مواصلاتی ترافیکی روان در جریان است.

همجنین بر اساس آخرین گزارش های دریافتی از وضعیت جوی جاده های کشور، در حال حاضر در استان های اصفهان ، همدان و کرمانشاه بارش برف و در استان های تهران، البرز، سمنان، فارس، قزوین، لرستان، مازندران، گیلان،چهارمحال و بختیاری و گلستان بارش باران اعلام شده است.

*ترافيك نيمه سنگين در محور كرج - چالوس/بارش برف و باران در 17 استان/ ساعت 7:30

بر اساس اعلام پلیس راه ناجا در حال حاضر بارش برف در استان مازندران (ارتفاعات محورهاي هراز و كندوان) و استان اردبيل (محور اردبيل-مشكين شهر) و بارش باران در استانهاي اصفهان ، قزوين ، چهارمحال و بختياري، البرز ، فارس ، خراسان شمالي ، كهگيلويه و بويراحمد، همدان ، هرمزگان ، مازندران ، گلستان ، گيلان ، لرستان و شرق استان تهران (اكثر محورها) و سمنان (محور شاهرود-آزادشهر) گزارش شده است.

همچنین هم اکنون ترافيك نيمه سنگين در محور كرج - چالوس (از ميدان اميركبير تا تونل شماره سه ، از پل زنگوله تا سياه بيشه) حالم است.

ساير محورهای مواصلاتی از جوی آرام و ترافيكی روان برخوردارند.

*محور كرج - چالوس مسدود شد/ ساعت 7:40

پليس راه ناجا اعلام كرد: محور كرج - چالوس در استان های البرز و مازندران به علت بارش شديد برف و پاكسازی مسير به صورت موقت تا اطلاع ثانوی مسدود شد.

توصيه می شود رانندگان برای تردد مجدد در اين محور پس از بازگشايی حتما تجهيزات زمستانی به همراه داشته باشند.

*محور كرج - چالوس بازگشايی شد/ ساعت 8:15

پليس راه ناجا اعلام كرد: محور كرج - چالوس كه از ساعتی پیش به دليل بارش شديد برف و پاكسازی مسير به طور موقت بسته شده بود بازگشايی شد.

توصيه می شود رانندگان برای تردد در اين محور حتما تجهيزات زمستانی همراه داشته باشند و با سرعت مطمئنه برانند.

*ترافیک نیمه سنگین در محورهای کرج_چالوس و هراز/ساعت 10:00

براساس اعلام  پليس راه ناجا در استان های اصفهان (محورهای سميرم-شهرضا و سميرم-ياسوج)، مركزی (محورهای اراك-بروجرد و اراك-ازنا) و ارتفاعات محورهای هراز و كرج-چالوس بارش برف و در استان های مازندران، اصفهان، مركزی، قم، هرمزگان، گيلان، گلستان، كهگيلويه و بوير احمد، فارس، چهارمحال و بختياری، سمنان، تهران شرق (اكثر محورها)، خراسان رضوی (محور سبزوار)، يزد (محورهای اردكان-يزد و يزد-شيراز)بارش باران گزارش شده است.

همچنین ترافيك نيمه سنگين در محورهای كرج-چالوس(از ابتدای محور تا كيلومتر 5) و هراز(محدوده های امام زاده هاشم و قلعه دختر) اعلام شده است.
محور كرج - چالوس بازگشايی شد/بارش برف و باران در 17 استان


محور كرج - چالوس بازگشايی شد/بارش برف و باران در 17 استان


ساير محورهای مواصلاتی كشور از جوی آرام و ترافيكی روان برخوردارند.

*محور هراز بسته شد/ساعت 11:08

پليس راه ناجا اعلام كرد: محور هراز در استان‌های مازندران و شرق تهران به دليل بارش شديد برف و پاكسازی مسير به صورت موقت تا اطلاع ثانوی مسدود شد.

به رانندگان توصيه می شود در اين محور پس از بازگشايی حتما با تجهيزات زمستانی و سرعت مطمئنه تردد كنند.

*تداوم ترافیک نیمه سنگین در محورهای هراز و کرج_چالوس/ساعت 11:30 

براساس اعلام پليس راه ناجا بارش برف در استان های اصفهان (محور سميرم-ياسوج)، چهارمحال و بختياری (گردنه های چری و شاه منصوری)، ارتفاعات محورهای هراز، فيروزكوه و كرج-چالوس و بارش باران در استان های اصفهان، چهارمحال و بختياری ،قم، خراسان شمالی، گلستان، مازندران، فارس، كرمان، تهران شرق (اكثر محورها) ادامه دارد.

علاوه بر این ترافيك نيمه سنگين در محورهای هراز (محدوده های پيست آبعلی، امام زاده هاشم، سنگچال)، كرج-چالوس (محدوده های ديزين، كندوان، سياه بيشه)، استان سمنان محور گرمسار-تهران (محدوده سر دره اول) گزارش می‌شود.

ساير محورهای مواصلاتی كشور از جوی آرام و ترافيكی روان برخوردارند.

*هراز باز شد/ساعت 12:35

پليس راه ناجا اعلام كرد: محور هراز در استان‌های مازندران و شرق تهران كه به دليل بارش شديد برف و پاكسازی مسير به صورت موقت از ساعت 10:20 مسدود شده بود ،بازگشايی شد.

به رانندگان توصيه می شود در اين محور حتما با تجهيزات زمستانی و سرعت مطمئنه تردد كنند.

*بارش باران در 9 استان کشور /ساعت 13:30

برابر گزارش دریافتی از پليس راه ناجا بارش برف در استان اصفهان (محور سميرم-ياسوج) و ارتفاعات محورهای هراز و فيروزكوه و بارش باران در استان های گلستان، اصفهان، كهگيلويه و بويراحمد، سمنان، چهارمحال و بختياری، كرمان، فارس (اكثر محورها)، گيلان(محور فومنات)، سيستان و بلوچستان (محورهای خاش و دلگان-زهكلوت) ادامه دارد.

در محور كرج-چالوس (جنوب به شمال از ابتداي محور تا كيلومتر 5 و شمال به جنوب از پل زنگوله تا كندوان) و  در استان گيلان (محور رودبار-منجيل) ترافیک سنگين همچنین در محور هراز (محدوده سنگچال)ترافيك نیمه سنگين گزارش شده است.

ساير محورهای مواصلاتی كشور از جوی آرام و ترافيكی روان برخوردارند.

*محور ريگان - ايرانشهر بسته شد/ساعت 14:01

پليس راه ناجا اعلام كرد: محور ريگان - ايرانشهر در شمال كرمان و جنوب سيستان و بلوچستان به دليل توفان شن و عدم ديد كافی تا اطلاع ثانوی مسدود شد.

*محور ريگان - ايرانشهر بازگشايی شد/ساعت 14:32

پليس راه ناجا اعلام كرد: محور ريگان - ايرانشهر در شمال كرمان و جنوب سيستان و بلوچستان كه از ساعت 13 به دليل توفان شن و عدم ديد كافی مسدود شده بود بازگشايی شد.

*بارش باران در 11 استان کشور/ساعت 16:00

براساس گزارش دریافتی از پليس راه ناجا بارش خفيف برف در استان گلستان (محور توسكستان) و بارش باران در استان های مازندران، اصفهان، چهارمحال و بختياری، گلستان، سمنان، كهگيلويه و بويراحمد، كرمان (اكثر محورها)، آذربايجان غربی (محور ماكو-بازرگان)، خراسان رضوی (محورهای قوچان-چناران و قوچان-درگز)، قزوين (محور قزوين-همدان)، مركزی (محورهای دليجان-اصفهان و دليجان-سلفچگان) اعلام شده است.

همچنین ترافيك نيمه سنگين در محورهای كرج-چالوس (از ابتدای محور تا تونل شماره 5 و محدوده های پيچ سرهنگ و گچسر)، استان قم (آزادراه قم-تهران)، استان گيلان (محورهای رودبار-منجيل و لوشان) و باند شمالی آزادراه تهران-كرج (از شهرك خاتم تا پل فرديس) و باند شمالی آزادراه كرج-قزوين(از پل فرديس تا مهرويلا)ادامه دارد.

ساير محورهای مواصلاتی كشور از جوی آرام و ترافيكی روان برخوردار می باشند.

* ترافيك نيمه سنگين در كرج-چالوس و قزوين-رشت /بارش برف و باران در 16 استان/ ساعت 17:00

بر اساس اعلام پلیس راه در حال حاضر بارش خفيف برف در استان كردستان (محورهاي بانه)، آذربايجان غربي (گردنه سلماس) و تهران شرق (ارتفاعات محور هراز) و بارش باران در استان هاي اصفهان، گلستان، قزوين ، كردستان ، يزد ، كرمانشاه، جنوب سيستان و بلوچستان، جنوب فارس و جنوب كرمان (اكثر محورها)، آذربايجان غربي (محور ماكو-بازرگان)، خراسان رضوي (محورهاي قوچان-چناران و سبزوار-نيشابور)، خراسان شمالي (محورهاي چمن بيد-آشخانه و چمن بيد-جنگل گلستان) و گيلان (محور لوشان و چابكسر) اعلام شده است.

همچنین کماکان ترافيك نيمه سنگين در محورهاي كرج-چالوس (از ابتداي محور تا تونل شماره 5 و محدوده هاي پيچ سرهنگ ، گچسر،پل زنگوله)، محور قزوين-رشت (محدوده رودبار) و باند شمالي آزادراه تهران-كرج (از شهرك خاتم تا پل فرديس) و باند شمالي آزادراه كرج-قزوين (از پل فرديس تا مهرويلا) گزارش شده است.

ساير محورهاي مواصلاتي كشور از جوي آرام و ترافيكي روان برخوردارند.

*بارش برف در محورهاي 19 استان/ ترافيك نيمه سنگين در 7 محور/ ساعت 20:00

بر اساس اعلام پليس راه ناجا در حال حاضر بارش برف در استان هاي اردبيل (محورهاي اردبيل-سرعين و اردبيل-خلخال)، آذربايجان غربي (محور خوي-سلماس)، گلستان (محور توسكستان)، مازندران (محور كياسر و ارتفاعات محور فيروزكوه)، البرز محور كرج-چالوس (ارتفاعات) و بارش باران در استان هاي البرز، اصفهان، تهران، آذربايجان غربي، خراسان شمالي، سمنان، قزوين، مازندران (اكثر محورها)، مركزي (محورهاي ساوه-همدان،ساوه-تهران و ساوه-سلفچگان)، اردبيل (محور اردبيل-مغان)، چهارمحال و بختياري (محور بروجن-لردگان)، خراسان رضوي (محورهاي سبزوار-بردسكن و سبزوار-نيشابور)، سيستان و بلوچستان (محورهاي خاش-ايرانشهر و خاش-سراوان)، گيلان (محورهاي رشت-فومنات و رشت-لاهيجان)گزارش شده است.

همچنین ترافيك نيمه سنگين در محورهاي فيروزكوه (محدوده هاي شيرگاه، كارسالار و جوارم)، محور كرج-چالوس (طول محور به طور مقطعي)، استان گيلان(محور رودبار-منجيل)، خراسان شمالي (محورهاي چمن بيد-جنگل گلستان و چمن بيد-آشخانه) و باند شمالي آزادراه تهران-كرج (از پل كلاك و پل فرديس) و باند جنوبي آزادراه كرج-قزوين (از پايانه شهيد كلانتري تا پل فرديس) جاکم است و ساير محورهاي مواصلاتي كشور از جوي آرام و ترافيكي روان برخوردارند.

*هراز مسدود شد/ 21:00

پليس راه ناجا اعلام كرد: محور هراز در استان هاي مازندران و شرق تهران به دليل بارش شديد برف و مه گرفتگي، كاهش ديد و پاكسازي محور تا اطلاع ثانوي مسدود شد.

*چالوس و هراز یکطرفه می‌شود / ساعت 21:20

سرهنگ قاسمیان،جانشین رییس پلیس‌راه راهور ناجا گفت: محور چالوس از ساعت 16 چهارشنبه یکطرفه می‌شود.

وی افزود:با توجه به پیش‌بینی بازگشت بخشی از مسافران نوروزی در روز چهارشنبه، تردد انواع وسايل نقليه در محور كرج – چالوس از ساعت 12 چهارشنبه تا 3 بامداد پنجشنبه از كرج به سمت مرزن آباد ممنوع بوده و تردد انواع وسايل نقليه از ساعت 16 چهارشنبه تا 3 بامداد پنجشنبه از مرزن آباد به سمت كرج به صورت يكطرفه خواهد بود.

جانشین رییس پلیس‌راه راهور ناجا ادامه داد: تردد انواع وسايل نقليه در محور هراز نیز از ساعت 13 روز پنجشنبه تا 2 بامداد جمعه از رودهن به آب اسك ممنوع بوده و تردد انواع وسايل نقليه از ساعت 15 پنجشنبه تا 2 بامداد جمعه از آب اسك تا رودهن (محدوده مشاء)‌ بصورت يكطرفه خواهد بود.

*محور هراز بازگشایی شد/ساعت 22:49

پلیس راه ناجا اعلام کرد: محور هراز در استان های مازندران و شرق تهران که از ساعت 20:30 امشب به دلیل بارش شدید برف و مه گرفتگی ،کاهش دید و پاکسازی محور مسدود شده بود،بازگشایی شد.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۱۶ ۰۴ فروردين ۱۳۹۵
با آرزوی توفیق روزافزون
آخرین اخبار