افزایش 10 درصدی آمار مسافران نوروزی خراسان رضوی

وزیر کشور در بازدید از کمپ غدیر از افزایش 8 تا 10 درصدی تعداد مسافران نوروزی خراسان رضوی خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان خراسان رضوی، وزیر کشور که در مشهد به سر می برد از کمپ مسافری غدیر مشهد بازدید و از نزدیک در جریان نحوه خدمات رسانی به زائران قرار گرفت.
عبدالرضا رحمانی فضلی در این بازدید با اشاره به اینکه بالغ بر 16 هزار نفر از ابتدای نوروز تاکنون در این کمپ اقامت داشته اند، گفت: بر اساس آمارهای موجود در نوروز 95 ورود مسافران به خراسان رضوی با افزایش 8 الی 10 درصدی روبرو شده است.
وی در گفت وگو با تعدادی از مسوولان این مرکز و نیز مسافران اسکان یافته در جریان آخرین وضعیت ارائه خدمات به آنان قرار گرفت.
وزیر کشور با اشاره به اهمیت ارائه خدمات مطلوب به زائران  امام هشتم (ع)، خواستار بسیج تمامی امکانات برای ارائه خدمات مطلوب به مسافران نوروزی و زائران شد.
رحمانی فضلی امکانات موجود در کمپ غدیر را مطلوب ارزیابی و تصریح کرد: هزینه اسکان در این مکان با توجه به خدمات ارائه شده، برای اقشار با درآمد متوسط و پایین بسیار مناسب است.
وی بر لزوم ساماندهی خانه مسافرها بر اساس ضوابط تاکید کرد.
استاندار خراسان رضوی نیز در این بازدید از آمادگی کامل استان برای پذیرایی از مسافران نوروزی خبر داد و گفت: تمام دستگاه های اجرایی اقدامات خود را در قالب کمیته های ذیل ستاد خدمات سفر ساماندهی کرده و به صورت شبانه روزی مشغول فعالیت هستند.
علیرضا رشیدیان با بیان اینکه تلاش مسئولان اجرایی استان افزایش آمار ماندگاری زائر است، افزود: در همین راستا تمام امکانات موجود برای افزایش رضایتمندی زائران و مسافران و ارائه بهترین خدمات به آنان بسیج شده است.
انتهای پیام//
برچسب ها: مسافران ، نوروزی ، کمپین ، غدیر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.