اصفهان؛

سرعت فعالیت پژوهشکده رویان بی نظیر است

شهردار اصفهان گفت پژوهشكده زيست‌فناوري رویان اصفهان با سرعت خوبی در حال پشت سر گذاشتن موانع پيش روی خود بوده و خوشبختانه فناوری‌های زیستی بی‌نظیری را در منطقه ارائه است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان ؛ مهدی جمالی نژاد تصریح کرد: با توجه به مشارکت اخیر شهرداری در عرصه‌های فرهنگی و دانشی امیدواریم با ادامه همین روند بسیاری از مسائل خلاقانه و نوآورانه را در شهر توسعه دهیم.
وی با اشاره به اینکه پژوهشکده زیست فناوری رویان اصفهان نه تنها یکی از افتخارات اصفهان بلکه از جمله افتخارات کشور است، تصریح کرد: این مرکز در حوزه‌های سلول‌های بنیادی، درمان ناباروری و شبیه‌سازی مشغول فعالیت است و یکی از مجموعه‌های پیشتاز در جهان بوده که توانسته دستاوردهای بی‌بدیلی را با خود به همراه داشته باشد.
شهردار اصفهان ادامه داد: پژوهشكده زيست‌فناوري رویان اصفهان با سرعت خوبی در حال پشت سر گذاشتن موانع پيش روی خود بوده و خوشبختانه فناوری‌های زیستی بی‌نظیری را در منطقه ارائه است.
وی خاطر نشان کرد: باید از این ظرفیت بی‌نظیری که در اصفهان قرار دارد استفاده کنیم و از آن نه تنها در حوزه گردشگری سلامت بلکه در ارتقا سلامت شهروندان شهر نیز کمک بگیریم؛ چرا که آینده سلامت، سلول درمانی است و این رشته در بیشتر عرصه‌های درمانی ورود پیدا کرده و درمانگر بسیاری از بیماری‌های ناعلاج در کشور خواهد بود.
وی درخصوص دستیابی به شهری سالم بیان داشت: مدیریت شهری با هدف رسیدن به شهری سالم به صورت جدی به این عرصه ورود پیدا کرده است تا هم منشا خیری برای مردم در عرصه های درمانی ، دارویی و علمی باشد و هم بتواند در ابعاد بین المللی در عرصه گردشگری سلامت از ظرفیت بالایی که رویان در درمان بیماران خارجی دارد استفاده کند. 



انتهای پیام/م
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.