آخرین اخبار از حمله به بلژیک:

کشف هویت 2 نفر از عاملان حملات بروکسل/ بازداشت سومین مظنون حملات/کشف 15 کیلو مواد منفجره در عملیات پلیس+ عکس

هویت دو نفر از عاملان حملات تروریستی مرگبار فرودگاه بروکسل شناسایی شد.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان؛ شبکه تلویزیونی الجزیره لحظاتی پیش در خبری فوری گزارش داد رسانه های بلژیکی اعلام کردند هویت دو نفر از عاملان حملات فرودگاه بروکسل شناسایی شد.

 به گفته رسانه های بلژیکی، این دو نفر برادر بودند و در بروکسل اقامت داشتند. نام این دو نفر خالد و ابراهیم بکراوی بود. این دو برادر با عاملان حملات نوامبر سال دو هزار و پانزده پاریس ارتباط داشتند.

کشف هویت 2 نفر از عاملان حملات بروکسل/ پلیس به دنبال بازداشت سومین مهاجم

شبکه تلویزیونی العربیه به نقل از یک روزنامه بلژیکی اعلام کرد پلیس این کشور به دنبال سومین مهاجم فراری به نام نجم العشراوی است.

گفته می‌شود روز سه شنبه در پی وقوع سه انفجار انتحاری در فرودگاه و متروی شهر بروکسل، پایتخت بلژیک، ده ها کشته و مجروح بر جای گذاشته است. رسانه های بلژیک شمار تلفات انفجارهای بروکسل را 34 کشته و دست کم 200 زخمی اعلام کردند. 

گروه تروریستی داعش مسئولیت  انجام این حملات تروریستی را بر عهده گرفت.

پس از این حملات، اتخاذ تدابیر امینتی در برخی کشورهای اروپایی و آمریکا شدت گرفت.

آخرین اخبار مربوط به حملات مرگبار بروکسل ررا در این قسمت مشاهده کنید:


بنابر اعلام مقامات فرودگاهی، فرودگاه بين المللی بروکسل پنجشنبه نيز بسته خواهد بود. 

وزارت حمل و نقل تونس بعد از حملات بروکسل، تدابیر فوق العاده اتخاذ کرد.




در حال تکمیل...
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱۶
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۱:۲۶ ۰۵ فروردين ۱۳۹۵
سلام . قسمتی از ارتش عربستان و امریکا و انگلیس بنام داعش شناخته شده است ، این عملیات توسط داعش صورت گرفته تا تحریمهای تسلیحاتی عربستان را تلافی کنند و .... . دیگر دوستان تحلیلهای عالی از این اقدام تروریستی و اهداف انها داشتند .
United States of America
ناشناس
۲۳:۰۱ ۰۴ فروردين ۱۳۹۵
خودکرده را تدبیر نیست
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۰۱ ۰۴ فروردين ۱۳۹۵
این قهر و غضب خدا است.از این بدتر سرشون بیاد مخصوصا در لندن و پاریس و نیویورک ، بیچاره مردم سوریه و عراق و یمن ببین اونا چی می کشند وقتی اسلحه به عربستان می فروشید به خاطر اقتصاد و ایجاد شغل از این بدتر باید سرتون بیاد.
Germany
ناشناس
۲۰:۵۷ ۰۴ فروردين ۱۳۹۵
ما مسلمان ها خون همدیگر را با سکوت پایمال می کنیم تا الان نزدیک به ۲۰۰ نفر تو جاده های ایران در تعطیلات چند روزه کشته شدند. و ۴۶۴ تا در فاجعه ی منا
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۱۶ ۰۴ فروردين ۱۳۹۵
خدا لعنتشون کنه.به بلزیک حمله میکنن در حالی که اصل کاری که اسراعیل است در اوج امنیته.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۰۶ ۰۴ فروردين ۱۳۹۵
این چندمین بار است که در این ماهها بجز کشتارهای افغانستان یا عراق یا قبل از آن در انقلاب ایران، اما در ترکیه و اروپا کشتار مردم بیگناه و بیچاره قلب مردم دنیا را میسوزاند و به درد می آورد. اما چیز دیگری که دل ما را میسوزاند گمراه کردن مردم و پنهان کردن متهمان اصلی این ماجراهای دردناک است...مگر چراغ های رنگی برج های دبی و پاریس یا نیویورک چه دردی را از آینده نگران کننده این مردم دوا میکند؟ چرا نمیفهمند که این تازه اول این کتاب قطور و درام اسفبار است؟ ...
چرا نمیگویند همین کسانی که امروز استفاده سیاسی و ابزاری از این اندوه مردم میکنند خود مسببان این آغاز تلخ هستند...مگر نه اینکه همین دبی یا وهابیت و دوستان تندروی یهودی آنها و کسانی و نهاد هایی در واشنگتن و و و با هماهنگی کامل سالهاست که این افراد شرور و گروههای تروریستی خوفناک را ساپورت و تشویق کردند و میکنند؟ پس امروز دولت یا پلیس بلژیک یا فرانسه را متهم میکنند که کاهلی کرده اند!!!
و هنوز هم به تروریست های خوب معتقدند!! خلاصه نویسی بلد نیستم اما جهان باید هرچه زودتر ریشه این تروریسم سازی را بخشکاند که نزد خود آنهاست، نه ایران و مسلمانان و اسلام و دیوار مکزیک ...راستی دیروز در ایپک چه خبر بود؟؟؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۵۸ ۰۴ فروردين ۱۳۹۵
من موندم اینا که اینقدر زود شناسایی میکنن بعد از انفجار ...چرا قبل از انفجار دستگاه های اطلاعاتیشون شناسایی نمی کنن تا این اتفاقات نیفته ,,,عجججججججب
Canada
Reza
۲۱:۵۷ ۰۴ فروردين ۱۳۹۵
دقیقا به همون دلیل که تو ایران هیچ انفجاری اتفاق نمیافته به دلیل قدرت بالایه اطلاهات ولی خاوری فردایه بازجویی از ایران با هواپیما و گذرنامه معتبر ایرانی خارج میشه و به هون دلیل که این همه اختلاس میشه و هیشکی نمیفهمه یا اگر هم میفهمه به روش نمیاره!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۳۱ ۰۴ فروردين ۱۳۹۵
واقعا از این انفجار های که در فرانسه و بلژیک و ترکیه انجام و قبلا در آمریکا چه کسانی سود میبرندو چه اهدافی دنبال مبکنند و بیشتر این اقدامات تو کشور های انجام میشه که یهودیها و اسرائیل نفوذ زیادی و در همه ارگانهای اون کشور هستن. این اقدامات اول به خاطر مخدوش کردن چهره اسلام و مسلمان هست . دوم ایجاد دترس و وحشت بین مردم دنیا که در برابر جنگ و داخلت دولت هاشون در سوریه و عراق الان اعتراصی نداشته و له وسیله به وجود اوردن ائتلافی به ظاهر مبارزه با تروریست و داعش از گروه های تروریستی داعش و دیگر گروه هادحمایت کنند برای نابودی محور مقاومت و کشورهای که حمایت میکنند از محور مقاومت برای امنیت و راحتی خیال دولت نامشروع و کودک کش اسرائیل .ودر کل تمام این برنامه ها و نقشه و اقدامات برای جنگ در خاورمیانه در دست اسرائیل و نقشه اونها هست.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۴۵ ۰۴ فروردين ۱۳۹۵
کل دنیا به جز ایران در حال جنگ
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۱۷ ۰۴ فروردين ۱۳۹۵
ما دوست نداریم مردم بیگناه در هیج جای دنیا کشته بشوند ولی خود خانم کلینتون وزیر خارجه سابق آمریکا گفت که ما به نود کشور سفر کردیم تا تونستیم داعش را به وجود بیاوریم حالا مردم اروپا از آمریکا و دولتمردانشان باید توضیح بخواهند که چرا کمک کردند این گروه وحشی به وجود بیاید و تقویت شود و گسترش پیدا کند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۵۶ ۰۴ فروردين ۱۳۹۵
الحمدالله خوب سرشان اومد تا بفهمن کشورهایی مثل سوریه چی میکشن؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۲۴ ۰۴ فروردين ۱۳۹۵
من نمیدونم این همه مردم مسلمون بی گناه توی انتهاریای داعش که این اروپاییا به وجودش اوردن شما اینقد پوشش خبری نمیدین تیم ملی یه دیقه براش سکوت نمیکنه و ... نمیدونم چرا تو ترکیه انتهاری میزنن برداشت سیاسی میکنین مگه مردم بیچاره خونشون با هم فرق داره در ضمن اگر قرار باشه کسی بمیره همین مردم ارپا هستن چون دست تک تکشون به یه اندازه تو خون بچه ها و مردم بی گناه خاورمیانه الودس بزارین بکشن این نژاد پرستای عوضی رو مام به جای یه دیقه سکوت جشن میگیریم به ریش احمقایی میخندیم که با اسلام جنگ دارن و میخوان نور خورشید رو با فوت کردن خاموش کنن
مکروا و مکرالله والله خیرالماکرین
Iran (Islamic Republic of)
سعید
۱۹:۲۴ ۰۴ فروردين ۱۳۹۵
زشته که بابت مرگ مردم جشن بگیریم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۴۸ ۰۴ فروردين ۱۳۹۵
سلام از زد و بند قدرت ها در خصوص سوریه چه خبر...؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۲۷ ۰۴ فروردين ۱۳۹۵
سلام وخسته نباشیدخدمت همه ی دوستان باشگاه خبرنگاران جوان ومرسی اززحمات این عزیزان,
آخرین اخبار