سیاوشی:آرزوی بهترین ها را برای تیم ملی دارم

دروازه بان تیم ملی هندبال:چه باشم ،چه نباشم امیدوارم بهترین عملکرد را داشته باشیم.

سیاوشی:آرزوی بهترین ها را برای تیم ملی دارمبه گزارش خبرنگار توپ و تور گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، تیم ملی هندبال کشورمان در حالی عازم مسابقات جام ملت های آسیا در بحرین شد که در ترکیب بازیکنان اولیه خود نام تعدادی از ملی پوشان با تجربه هندبال به دلیل مصدومیت و مشکلات به چشم نمی خورد. محمد سیاوشی دروازه بان خوب هندبال کشورمان در مسابقات زیادی شرکت کرده و برای هندبال ایران عملکرد خوبی از خود به جای گذاشته است. وی در حال حاضر بازیکن تیم هندبال منتخب تهران است. سیاوشی تا قبل از مسابقات انتخابی المپیک قطر در اردوهای زیادی در داخل و خارج از کشور تیم ملی را همراهی کرد وحتی در مسابقات چهارجانبه یادواره شهدای منا نیز عملکرد خوبی نشان داد و مهره قابل اتکایی برای تیم ملی هندبال بود. متاسفانه به علت مصدومیت از ادامه مسیر جا ماند و دیگر نتوانست هم تیمی های خود را همراهی کند. وی تحت نظر پزشک معالج خود با فیزیوتراپی و تمرینات سبک تحت درمان قرار گرفت و مصدومیتش برطرف شد.

با بهبودی کامل ،سیاوشی بار دیگر مورد توجه عرفان قرار گرفت وبه اردو امادگی مرحله دوم انتخابی المپیک دراسفند 94 دعوت شد.

گفتگوی نوروزی مارا با محمد سیاوشی در ادامه می خوانید:

سال 94 سالی پراز فراز ونشیب بود چه خاطره خوبی از سالی که گذشت دارید؟ سال گذشته حضور تیم ملی هندبال ایران در دیدار نهایی انتخابی المپیک و کسب مقام نایب قهرمانی خاطره خوبی بود، اما به عقیده من در کنار این مساله باز هم سال خوبی برای هندبال ایران رقم نخورد. وضعیت تیم ملی به بدشانسی خورد.باید هدفمان را رفتن به جام جهانی فرانسه قرار می دادیم نه راهیابی به المپیک ریو2016 ،با توجه به این مسائل و مصدومیتم خاطره مورد توجهی در ذهنم نیست....

لیگ 94 با تمام فرازو نشیب خود همچنان ادامه دارد ،این لیگ را چطور ارزیابی می کنید: بله ،لیگ 94 لیگ پویایی بود،بازیها با امتیازات نزدیک بهم بسیار جذاب تر بود.هر هفته با اختلاف کم بازی های قشنگی برگزار می شد و تیم ها واقعا پایاپای با یکدیگر می جنگیدند.اما متاسفانه مشکلات عدیده ای در این بین وجود داشت. یکی ازمشکلات مهم لیگ ، نبودن حامیان مالی و دستمزد بازیکنان بود.

تیم منتخب هیئت هندبال تهران نیز یکی از تیم هایی بود که بازیکنانش دوستانه و بدون چشم داشتی در زمین بازی می کردند و تا کنون هیچ گونه دستمزدی از باشگاه دریافت نکرده اند. همانطور که می دانید اکثرتیم های حاضر در لیگ به همین صورت لیگ را ادامه دادند.به عقیده من با مرور زمان کم کم بازیکنان انگیزه خود را از دست می دهند و دلسرد می شود ودیگر آن اشتیاق اولیه را نخواهند داشت.

نظرتان در مورد همگروهی ایران با تیم های سوئد ،اسپانیا و اسلونی چیست؟خوب مسلما کار سختی در پیش داریم. هر سه رقیبان ایران تیم های صاحب سبک هندبال هستند. امیدوارم با برطرف شدن مصدومیت ومشکلات بازیکنان بتوانیم بازی قابل قبولی در این مسابقات از خود نشان دهیم.در کنار اینها کار دروازه بانان تیم ملی برای دفاع از دروازه بسیار سخت است .به امید اینکه با همدلی و کار گروهی ،بتوانیم در مقابل این تیمها خوب ظاهر شویم و وایلد کارت جهانی را از آن خود کنیم.

حرف آخر:من به عنوان دروازه بان چه در تیم ملی باشم ،چه نباشم برای تمامی دوستانم آرزوی بهترین ها را دارم. امیدوارم بازیکنان و تیم ملی اتفاقات خوبی را برای تیم ملی هندبال کشورمان رقم بزنند.


انتهای پیام
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار