کرمان؛

توزيع 20 هزار اقلام تبلیغاتی راهنمایی مسافران نوروزی

معاون فرهنگی اجتماعی شهردار کرمان، از توزيع 20 هزار اقلام تبلیغاتی راهنمایی مسافران نوروزی توسط معاونت فرهنگي اجتماعي شهرداري کرمان در بين مسافران، تا پايان سومين روز سال جديد خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان ، و بنا به اعلام معاونت فرهنگی اجتماعی شهرداری کرمان، حجت‌الاسلام سید مرتضی حسینی گفت: قبل از آغاز سال95 اين معاونت به تهيه و انتشار 50 هزار اقلام تبلیغاتی در قالب نقشه، بروشور، کتابچه و ... برای راهنمایی مسافران نوروزی اقدام کرد.

وي ادامه داد: از اين تعداد، 20 هزار نقشه‌ی شهر کرمان برای راهنمایی مسافران نوروزی توسط این معاونت تهیه و چاپ شده است.

وی افزود: در طرف دیگر نقشه راهنمای گردشگری کرمان، اطلاعاتی در خصوص نقاط گردشگری، تاریخی و تفریحی شهر کرمان به همراه بوستان‌های اسکان نوروزی، جایگاه های عرضه سوخت و... درج شده است که با توجه به کيفيت خوب چاپ نقشه‌ي کرمان و اطلاعات درج شده‌ي جامع آن مورد استقبال مسافران نوروزي قرار گرفته است.

حجت‌الاسلام حسيني افزود: همچنين محدوديت‌هاي ترافيکي ايجاد شده در اثر ساخت تقاطع‌هاي غيرهم‌سطح‌هاي شهر کرمان، بر روي اين نقشه مشخص شده که اين اقدام يکي از دلايل استقبال مسافران از اين نقشه و احتمال چاپ دوم آن است.

معاون فرهنگی اجتماعی شهردار کرمان تصریح کرد: این معاونت به تهیه و چاپ کتابچه اطلاعات سفر به تیراژ 5 هزار نسخه نيز اقدام کرده است.

وی از تهیه و چاپ 5 هزار بروشور «ایمنی در سفر» در معاونت فرهنگی اجتماعی شهرداری کرمان خبر داد.

معاون فرهنگی اجتماعی شهردار کرمان ادامه داد: این تعداد بروشور در ایستگاه‌های «از من بپرس» معاونت فرهنگی اجتمای شهرداری کرمان که در نقاط مختلف و به خصوص پرتردد شهر کرمان تعبیه شده است؛ تقدیم مهمانان نوروزی می شوند.

حجت‌الاسلام حسینی خاطرنشان کرد: برای معرفی برنامه‌های در نظر گرفته شده برای مسافران مانند تور کرمان گردی با عنوان «کرمون گردون» 25 هزار بروشور و یا تراکت تبلیغاتی تهیه شده و در حال توزیع است.

وی تصریح کرد: همچنین بیلبورد و سازه‌های تبلیغاتی و بنرهایی در خصوص ایام نوروز در سطح شهر نصب شده است.

انتهای پیام/ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار