درخشان:

خونه به خونه ظرفیت لیگ برتری شدن را دارد/از تجربه کریمی استفاده می کنم

سرمربی جدید تیم فوتبال خونه به خونه ضمن تاکید بر ظرفیت های این تیم برای لیگ برتری شدن اظهار داشت:به شکل مناسبی از تجارب فنی و تاکتیکی علی کریمی استفاده می کنم.

حمید درخشان در گفت و گو با خبرنگار حوزه فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان،در خصوص انتخاب به عنوان سرمربی تیم خونه به خونه بابل گفت:خیلی خوشحالم که به عنوان سرمربی خونه به خونه انتخاب شدم.این تیم از لحاظ بازیکن و مدیریت پتانسیل بالایی دارد و این ویژگی های بارز من را به همکاری با خونه به خونه ترغیب می کند.

وی افزود:مازندران لیاقت داشتن یک تیم در لیگ برتر را دارد و به طور حتم با توجه به  پتانسیل خونه به خونه می توان پس از سال ها شاهد حضور یک تیم مازندرانی در لیگ برتر بود.

سرمربی تیم خونه به خونه بابل درباره انتخاب علی کریمی به عنوان مشاور فنی مدیرعامل این تیم اظهار داشت:کریمی بازیکن خاطره انگیز و پر افتخاری است.امیدوارم بتوانیم در تیم خونه به خونه از ظرفیت های فنی و تجربه کریمی و انتقال آن ها به بازیکنان به خوبی استفاده کرده و همکاری مناسبی شکل گیرد.

وی ادامه داد: باشگاه خونه به خونه با برقراری ثبات مالی و پرداخت به موقع دستمزد اعضای تیم از سوی مدیریت خود،موفقیت های زیادی را در فصل جاری لیگ دسته اول به دست آورده و امیدوارم با نتیجه گیری در ادامه رقابت های این لیگ و صعود به لیگ برتر،تلاش بازیکنان و مدیریت این تیم به ثمر بنشیند.

سرمربی تیم خونه به خونه درباره هواداران این تیم بیان کرد:هواداران خونه به خونه حمایت فوق العاده ای از تیم در فصل جاری داشته اند و با صعود به لیگ برتر پاداش ویژه ای به آن ها خواهیم داد.


انتهای پیام
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار