عطا محمدنور: سکوت ما را ترس مپندارید

والی بلخ در تازه‌ترین واکنش خود اعلام کرد، عزیزانی که ما را به صبر دعوت می‌کردند ما هنوز این کار را ادامه داده‌ایم.

عطا محمد نور: سکوت ما را ترس مپنداریدبه‌ گزارش خبرنگار حوزه افغانستان باشگاه خبرنگاران جوان، عطا محمدنور در صفحه رسمی اجتماعی فیسبوکش نوشت که آن‌های هر روز اهانت می‌کنند و ناسزا می‌گویند، حتی به رخ مردم ما آتش می‌گشایند تصور کرده‌اند که سکوت ما ناشی از ترس است.

این اظهارات عطا محمدنور پس آن صورت می‌گیرد که اخیرا تظاهرات و گردهمایی‌ها نسبت به پائین کردن تصاویر جنرال دوستم معاون اول ریاست جمهوری در بلخ و میمنه جریان داشته و امروز در درگیری و تیراندازی هواداران جنرال دوستم و عطا محمد در میمنه یک نفر کشته و پنج تن دیگر زخمی شدند.

در اولین روز اول سال نو شماری از افراد و اشخاص تصاویر جنرال دوستم را در شهر مزارشریف پائین کردند و این امر باعث کشمکش‌ها میان مردم شده است.

با این حال عطا محمد نور در ادامه پیامش نوشت که ما هنوز موج مردم در کابل و کوهدامن را به صبر دعوت داریم. هنوز فریاد مردم پر غرور شمالی را به خویشتن داری خوانده‌ایم.

وی گفت: عقابان هندوکش و سالاران آزادی پنجشیر مرد خیز هنوز منتظر پاسخ مثبت هستند، هنوز همسنگران ما در لوی قندهار، جنوب و هلمند منتظرند بدانند که اینها از توطیه دست برمی‌دارند یا نه.

در همین حال رئیس جمهور غنی هیاتی را موظف کرده تا عاملان راه‌اندازی تظاهرات و گردهمایی‌ها را که منجر به خشونت شده است شناسایی و به دادگاه معرفی کنند.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار