شیراز؛

بازدید از مراکز بهداشتی و درمانی

اعضای ستاد تسهیلات نوروزی دانشگاه علوم پزشکی شیراز، از بیمارستان آنکولوژی امیر و بیمارستان شهید آیت الله دستغیب، بازدید کردند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ نماینده هیات رییسه در ستاد تسهیلات نوروزی دانشگاه علوم پزشکی شیراز، گفت: ستاد تسهیلات نوروزی دانشگاه، در تعطیلات نوروزی به صورت شبانه روز، با کارشناسان نظارتی از مراکز بهداشتی درمانی، بازدید و از نزدیک شاهد ارائه خدمات درمانی، می شوند.
دکتر حسین نیک نهاد افزود: این بازدیدها به صورت مستمر انجام و به تمام نیازهای احتمالی مراکز، رسیدگی می شود.
او ادامه داد: پنجم فروردین، با اعضای ستاد تسهیلات نوروزی دانشگاه، از بیمارستان آنکولوژی امیر و بیمارستان شهید آیت الله دستغیب، بازدید شد و روند اجرای صحیح خدمات درمانی در تعطیلات نوروزی هم، مشاهده شد.
اعضای ستاد تسهیلات نوروزی دانشگاه، از بخش اتفاقات، اسکرین، شیمی درمانی سرپایی و داروخانه بیمارستان آنکولوژی امیر و اورژانس گوش، حلق و بینی و چشم، بخش اطفال و داروخانه بیمارستان  شهید آیت الله دستغیب، بازدید کردند.
در این بازدید، اعضای ستاد تسهیلات نوروزی دانشگاه، از پزشکان، مسئولان و کارکنان، روند اجرای خدمات و از بیماران و مراجعه کنندگان، رضایت آنها را از دریافت خدمات بهداشتی درمانی، جویا بودند.
انتهای پیام/ن
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.