اصفهان؛

كاهش 18 درصدی سرقت ها در اصفهان

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامي استان اصفهان از كاهش 18 درصدی سرقت ها از 25 اسفند ماه سال قبل تا چهارم فروردين ماه امسال نسبت به مدت مشابه سال گذشته خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،سرهنگ "جهانگير كريمي گفت: پليس آگاهي اصفهان در ايام نورزو امسال با انجام يكسري اقدامات، موفق به كاهش 18 درصدي انواع سرقت و 64 درصدي سرقت هاي همراه با زورگيري و اعمال خشونت شده است .

وي ادامه داد: در ورودي های استان اصفهان چند تيم ايست و بازرسي راه اندازي شده است كه بر كليه خودروهای ورودی به استان نظارت دارد و در صورتي كه به خودرويي مشكوك شوند آن را مورد بازرسي قرار مي دهند.

سرهنگ كريمي هچنين از راه اندازي10 تيم گشت كمين و شكار در شهر اصفهان خبر داد و بيان کرد: اين گشت ها از ماموران مجرب پليس آگاهي تشكيل شده اند كه به صورت شبانه روز فعاليت مي كنند.

اين مقام انتظامي بيان داشت: نقاط پرتردد شهر اصفهان مانند بازار ميدان "امام" (ره) كه با حجم بيشتري از مسافران نوروزي روبرو مي شود نيز توسط سه واحد گشت آشكار و پنهان مورد پوشش انتظامي قرار گرفته است.

كريمي همچنين به مسافران نوروزي گفت: در صورتي كه مورد سرقت قرار گرفتيد، ابتدا از طريق شماره تلفن 110 با پليس تماس گرفته تا پس از تشكيل پرونده موضوع مورد پيگيري قرار گيرد .

معاون اجتماعي استان اصفهان در پايان ضمن آرزوي سالي پربركت و خوب براي همه هموطنان به  مردم وبه خصوص مسافران نوروزي توصيه كرد: حتي الامكان خودروي خود را در پاركينگ هاي مصوب پارك كنيد، اگر مجبور شديد خودروي خود را در خيابان يا كوچه پارك كنيد، حتما سركشي شود و وسايلي مانند لپ تاب ، كيف و .... كه براي سارقان ايجاد انگيزه مي كند را روي صندلي يا داشبورد و در معرض ديد قرار ندهيد و پول خود را در يك جيب نگذاريد كه اگر مورد سرقتقرار گرفتيد،همه آن سرقت نشود.



انتهای پیام/م
برچسب ها: کاهش ، سرقت ، در اصفهان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار