نمایندگان آمریکا، تخصیص بودجه برای برنامه موشکی رژیم صهیونیستی را خواستار شدند

دو قانونگذار مجلس نمایندگان آمریکا از کنگره خواستند تعهد خود را در خصوص تأمین بودجه برنامه های دفاعی تل آویو به روال قبل ادامه دهد.

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از پایگاه اینترنتی اسرائیل نشنال نیوز ، نمایندگان کنگره آمریکا ، تخصیص بودجه برای برنامه موشکی رژیم صهیونیستی را خواستار شدند. 

 دو قانونگذار مجلس نمایندگان آمریکا به نام های «گریس مِنگ»و «پیتر روسکام» از کنگره این کشور خواستند دوباره تعهدش را به تأمین بودجه برنامه‌های همکاری دفاعی مشترک بین آمریکا و رژیم صهیونیستی نشان دهد. این دو نماینده در نامه‌ای به رئیس و عضو ارشد کمیته فرعی تخصیص بودجه دفاعی در مجلس نمایندگان آمریکا، تمرکز روی چند برنامه همکاری با رژیم صهیونیستی را در (لایحه تخصیص) بودجه سال 2017 میلادی خواستار شدند. 

روسکام و منگ، خصوصا سرمایه گذاری در برنامه بهبود سامانه آرو را که با هدف سرنگون کردن موشک‌های دوربرد طراحی شده است و همچنین سامانه آرو-3 را که می‌تواند موشک‌های بالستیک را در خارج از جو زمین هدف قرار دهد، خواستار شدند. آنها در نامه خود از سامانه تسلیحاتی دیوید اسلینگ  که برای رهگیری موشک‌های کوتاه برد، هدایت شونده و کروز در کنار هواپیماها و پهپادها طراحی شده است و همچنین سامانه پدافندی «گنبد آهنین» برای موشک‌های کوتاه برد نام بردند. 

نمایندگان کنگره آمریکا همچنین با توجه به احداث تونل‌های حماس، اختصاص بودجه بیشتر برای توسعه ادامه دار سامانه ضد تونل را در چارچوب پروژه مشترک آمریکا و اسرائیل خواستار شدند. 

گریس منگ، عضو کمیته امور خارجی مجلس نمایندگان آمریکا و کمیته فرعی آن در امور خاورمیانه گفت:«ادامه همکاری دفاعی با اسرائیل جنبه حیاتی دارد. اسرائیل باید توانایی دفاع از خودش را داشته باشد و برای اینکه دولت یهودی با تهدیدها و حملاتِ رقبای متخاصم مبارزه کند، حفظ بودجه این برنامه ها ضروری است. من از کمیته فرعی دفاعی به علت سرمایه گذاری های قبلی در این برنامه‌ها تشکر می‌کنم و با احترام از اعضای آن می‌خواهم این روال را ادامه دهند». 

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار